וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: באיירן מינכן שוקלת להחתים את מוריניו בקיץ

האם המאמן הפורטוגלי בדרך למינוי מפתיע? בצרפת טוענים שאלופת גרמניה החליטה להיפרד מניקו קובאץ' ועשויה למנות את הפורטוגלי הצבעוני במקומו. אם זה יקרה: מוריניו יקבל תקציב עתק לרכש בקיץ

עריכה: מתן חדד, אפטר: אביחי ברוך

אחרי עונה אירופית די כושלת שלה שהסתיימה עם הדחה כואבת בשמינית גמר האלופות מול ליברפול, באיירן מינכן חושבת בגדול לקראת העונה הבאה. אחרי ששילמה 80 מיליון יורו עבור החתמתו של לוקאז הרננדז, והבטיחה את רכישתו של בנז'מן פבאר לעונה הבאה, הקבוצה עשויה להפתיע גם בגזרת המאמן.

ב"פוטמרקאטו" מדווחים היום (חמישי) שאלופת גרמניה שוקלת ברצינות להחתים בקיץ את ז'וזה מוריניו, המאמן הפורטוגלי של מנצ'סטר יונייטד לשעבר. על פי הדיווח, הבווארים כבר החליטו להיפרד מניקו קובאץ' בקיץ ומוריניו הוא כרגע המועמד המוביל שלהם. הגרמנים התעניינו במוריניו כבר לפני כמה עונות, אבל אז ההזדמנות פוספסה. כעת, השידוך הזה יכול להתאים לשני הצדדים. באיירן לא מרוצה מהמאמן הקרואטי ומוריניו בלי קבוצה מאז שפוטר בתחילת העונה מיונייטד והצהיר שיחתום רק במועדון עם שאיפות.

בתוך כך, לוקאס הרננדז עבר היום את הניתוח אליו נשלח מטעם באיירן מינכן באינסברוק שבאוסטריה. הצרפתי סבל מפציעה בברך. "אני יכול לומר שהניתוח עבר בצורה מושלמת", אמר הרופא של באיירן מינכן ד"ר הנס וילהלם מולר וולפאהרט, "הניתוח יגרום לכך שהבעיה שהייתה לו ברצועה הפנימית של הברך תיעלם והוא יחזור לתפקד באופן רגיל. השחקן יהיה כשיר באופן מלא לשחק בתחילת העונה". הרננדז עצמו יגיע למינכן בסוף השבוע הקרוב ויעבור את כל תהליך ההחלמה שלו שם.

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד ז'וזה מוריניו. רויטרס
המיוחד בדרך לגרמניה? ז'וזה מוריניו/רויטרס

העיתון "זודדויטשה" שמחובר חזק מאוד לבאיירן מינכן, דיווח היום כי המועדון הבווארי עשוי לבזבז הקיץ כ-300 מיליון יורו על רכש. פרט לפבאר והרננדז, שכבר נרכשו לקראת העונה הבאה, באיירן עדיין מעוניינת מאוד בקאלום האדסון אודוי מצ'לסי, טימו ורנר מר.ב. לייפציג וכמובן בקשרה הצעיר של באייר לברקוזן, קאי האברץ. השבוע פורסמו ידיעות בנוגע לעניין שהביעה האלופה הגרמנית בקשר ובכך שהיא מוכנה להציע 80 מיליון יורו תמורתו, בעוד לברקוזן צפויה לדרוש 100 מיליון. כך או אחרת, נראה שההעברה עצמה תתבצע רק בקיץ 2020.

קאי האברץ הגיב לשמועות שקושרות אותו לבאיירן מינכן ואמר: "התקשורת דחפה את כל הדברים האלה וניפחה אותם. אני יודע שיש לי חוזה בלברקוזן ואעשה הכול כדי לעזור לקבוצה לעלות לאירופה. יש הרבה שמועות, אבל יש לי חוזה כאן עד 2022. בקיץ נדע יותר".

* בתוך כך, ר.ב. לייפציג הודיעה היום על החתמתו של הקיצוני הברזילאי לואן קנדידו מפלמייראס תמורת עשרה מיליון יורו. קנדידו בן ה-18 זכה לכינוי "מרסלו החדש".

עוד באותו נושא

במקום ה-13 הכללי, הרביעי מבין הצרפתים: הרשימות בהן השתבצה ההעברה של לוקאס הרננדז

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully