וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל קטמון סיימה ב-2:2 מול נצרת עילית למרות שנותרה בתשעה שחקנים

אגדה (11) וממן (13) כבשו לירושלמים, שלום (37) ואבוחצירה (47) הורחקו, ים כהן (16) וסזאר (83) איזנו. הפועל כפר סבא שוב הפסידה

הראל שלום שחקן הפועל קטמון. קובי אליהו
הראל שלום אחרי ההרחקה שלו/קובי אליהו

המחזור ה-30 והאחרון בעונה הסדירה של הליגה הלאומית נערך היום (שישי) כשכל המשחקים התקיימו במקביל וסיפקו כמה דרמות ומשחקים מסקרנים במיוחד. יש לציין כי המחזור והעונה הסדירה יינעלו סופית רק ביום שני עם המפגש בין הפועל אשקלון להפועל ניר רמת השרון, כך שהמיקומים הנוכחיים הם עדיין לא הסופיים.

ים כהן שחקן הפועל נצרת עילית. קובי אליהו
ים כהן חוגג את השער שלו/קובי אליהו

הפועל קטמון - הפועל נצרת עילית 2:2

הקבוצה של יוסי מזרחי אמנם לא ניצחה אחרי שהובילה כבר 0:2, אבל יכולה בהחלט להיות מרוצה מהנקודה אחרי שנותרה בתשעה שחקנים כבר בדקה ה-48. עם זאת, כמובן שהיא גם יכולה וצריכה להרגיש מקופחת כיוון ששער השוויון שספגה בדקה ה-83 היה כנראה צריך להיפסל בשל עמדת נבדל. כך או אחרת, קטמון תיכנס אל הפלייאוף מהמקום השני עם 48 נקודות, אחת יותר מהפועל עפולה וסקציה נס ציונה.

המארחת פתחה נהדר את המשחק ועלתה ל-0:2 מהיר. וויליאם אגדה כבש כבר בדקה ה-11 וכעבור שתי דקות מיקו ממן הכפיל. הפועל נצרת עילית הצליחה להגיב במהרה בזכות שער של ים כהן בדקה ה-16 ואז התחילה קטמון ממש להסתבך. הראל שלום ספג כרטיס צהוב שני והותיר את המארחת בעשרה שחקנים כבר בדקה ה-37. ירדן אבוחצירה איבד את הראש ושלח חבטה לעבר פניו של שחקן יריב בדקה ה-47 וקטמון בתשעה שחקנים. ז'וליו סזאר הצליח לאזן בדקה ה-83 משער שהיה צריך להיפסל בשל נבדל. פדרו סאס מנצרת עילית ספג אדום בדקה ה-95.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
חיים איצרין שחקן הפועל כפר סבא מאוכזב על הדשא. קובי אליהו
חיים איצרין וכפר סבא עם עוד הפסד/קובי אליהו

סקציה נס ציונה - הפועל כפר סבא 1:2

מה יהיה עם הירוקים? הפועל כפר סבא ספגה הפסד רביעי ברציפות ובפעם השנייה ברציפות שהיא מפסידה אחרי שכבר הובילה. בנוסף, אופיר חיים שהורחק היום רשם הפסד שלישי בשלושה משחקים מאז מונה והחליף את ארז בנודיס. כפר סבא עלתה ליתרון בדקה ה-39 משער של בנג'מין קוקו בדקה ה-39, אבל עידו אקסברד איזן בדקה ה-63 ואיתי עוזרי השלים מהפך עם שער יפה בדקה ה-86.

הפועל ניר רמת השרון - הפועל איכסל 2:2

תוצאה שלא ממש משרתת את שתי הקבוצות, למרות שהאורחת יכולה להיות מרוצה כי השיגה שוויון ונקודה וכמובן גם מנעה שתיים מיריבתה בדקה ה-88. מוטי מלכה העלה את המארחת ליתרון בדקה ה-38, דייגו סאליס איזן עם פנדל מוצלח בדקה ה-71, אבל עומר באבו החזיר את היתרון לרמת השרון בדקה ה-74. איכסל לא התייאשה והצליחה לאזן עם שער גדול של מוחמד בדארה בדקה ה-88.

הפועל רמת גן - בית"ר תל אביב רמלה 2:1

האורדונים אמנם הפסידו, אבל הצליחו לסיים במקום השמיני שנותן להם את המקום בפלייאוף העליון וגם זה בזכות יחס שערים עדיף על פני אחי נצרת. האורחת נראתה מצוין ועלתה ל-0:2 בזכות שערים של גיא בדש (26) ועומר בוארון (61). הפועל רמת גן הצליחה לחזור לעניינים בזכות פנדל מוצלח של ישראל ראש בדקה ה-68.

הפועל עפולה - הפועל עכו 0:1

המארחת השיגה ניצחון יקר מאוד שמקרב אותה אל המקום השני ממנו עולים לליגת העל, כשהיא במרחק נקודה אחת מהפועל קטמון. עפולה עלתה ליתרון בדקה ה-33 בזכות שער של עידן דוד. אותו דוד, שהעניק לקבוצה שלו את שער היתרון, גם הותיר אותה בעשרה שחקנים כשהתחזה ברחבה וספג צהוב שני ואדום בדקה ה-79.

בני לוד - הפועל ראשון לציון 2:5

הקבוצה של ניר ברקוביץ' ספגה סטירת לחי מהדהדת דווקא שבוע אחרי שפתח את הקדנציה השנייה כמאמן ראשון לציון עם ניצחון מול מרמורק. לוד השיגה ניצחון קריטי, ששיפר את מאזן הנקודות שלה ל-32, בעוד ראשון לציון עם 34 בלבד ועדיין עמוק עמוק במאבקי ההישרדות. ראשון לציון עלתה ליתרון כבר בדקה השנייה משער של איתמר שבירו, אבל שער עצמי של שגיב כהן (43) ושערים של ג'וזף גאירה (47), ואיל מריסאת (62) ומורד אבו ענזה (64). בן בן יאיר דייק מהנקודה הלבנה וקבע כבר 1:5 ללוד. האורחת צימקה בדקה ה-82 כשגיל יצחק היה זה שכבש.

seperator
מאמן עירוני קרית שמונה מוטי איוניר. ברני ארדוב
ממשיך להוביל את אחי נצרת להישגים יפים. איוניר/ברני ארדוב

אחי נצרת - הפועל אשקלון 1:3

הקבוצה של מוטי איוניר המשיכה במומנטום הנהדר שלה עם ניצחון שלישי ברציפות ורביעי בששת המחזורים האחרונים של העונה הסדירה. עלי כנאנה (2) וצמד של אלון בוזורגי הלוהט (43 ו-54) סידרו לנצרת ניצחון גדול שאמנם לא הספיק לה כדי להשיג כרטיס לפלייאוף העליון, אבל לא נראה שהיא תתמודד נגד הירידה. מנגד, הפועל אשקלון נראתה רע וקשה להאמין שתתמודד על עלייה בכושרה הנוכחי. אליאור משעלי צימק בדקה ה-74.

הפועל מרמורק - הפועל פתח תקוה 1:2

הקבוצה של אסי דומב נעצרה בשבוע שעבר עם הפסד 2:0 להפועל ראשון לציון, אבל הצליחה לחזור למסלול הניצחונות עם שלוש נקודות יקרות במאבקי התחתית. המאלבסים נראו טוב במחצית הראשונה ועלו ליתרון משער של רם לוי בדקה ה-45. מרמורק השתלטה לחלוטין על המשחק במחצית השנייה, הגיעה להזדמנויות רבות והייתה עדיפה בצורה משמעותית על פני הפועל פתח תקוה. היא הצליחה לאזן בדקה ה-75 משער של ג'וד נוורו והשלימה מהפך בדקה ה-79 משער של ליאל כהן אחרי בעיטה של בן מיזן לקורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully