וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: אולה גונאר סולשיאר האריך את חוזהו במנצ'סטר יונייטד בשלוש שנים

לאחר שנכנס לנעליו של ז'וזה מוריניו ושיקם את המועדון, החליטו ראשי השדים האדומים להאריך את חוזהו של המאמן הזמני. החזיר את הקבוצה למאבק על הטופ 4 והצעיד את יונייטד לרבע גמר האלופות

מאמן מנצ'סטר יונייטד אולה גונאר סולשיאר. GettyImages
לא הולך לשום מקום. סולשיאר/GettyImages

מנצ'סטר יונייטד הודיעה היום (חמישי) על מינויו הקבוע של מאמנה הזמני, אולה גונאר סולשיאר. הנורבגי, שמונה למאמן זמני במקומו של ז'וזה מוריניו שפוטר בדצמבר, חתם על חוזה לשלוש שנים לו זכה בעקבות ההצלחה האדירה שלו מאז מונה לתפקיד. הוא ניהל עד כה 19 משחקים בכל המסגרות וניצח ב-14 מהם כשהוא מחזיק ב-73.7 אחוזי הצלחה.

תחתיו, השדים האדומים חזרו למאבק על מקום בליגת האלופות בפרמיירליג, כשהם נמצאים כרגע במקום החמישי עם 58 נקודות, שתי נקודות פחות מלארסנל הרביעית. בנוסף, סולשיאר העלה את יונייטד לרבע גמר ליגת האלופות אחרי ניצחון 1:3 בלתי נשכח בפריס על פריס סן ז'רמן. ברבע הגמר הוא יפגוש עם קבוצתו את ברצלונה.

"מהיום שבו הגעתי הרגשתי בבית, זה מועדון מיוחד", אמר סולשיאר. "זה היה כבוד להיות כאן כשחקן וגם כמאמן. החודשים האחרונים היו נהדרים ואני רוצה להודות לצוות שעובד איתי ולשחקנים על העבודה שעשינו עד כה. זאת עבודת חלומותיי ואני מתרגש מהאפשרות להוביל את המועדון הזה לטווח הארוך. אני מקווה שנמשיך להצליח ונשמח את האוהדים שלנו, כפי שמגיע להם".

המנכ"ל אד וודוורד הוסיף: "מאז שהגיע כמאמן זמני בדצמבר, התוצאות של אולה דיברו בעד עצמן. הוא הביא יותר מתוצאות והופעות טובות, אלא גם ניסיון, כשחקן עבר של המועדון שמבין מה דרוש על מנת להצליח כאן. יש לו רצון לתת לשחקנים צעירים הזדמנות, והוא האיש הנכון לקחת את מנצ'סטר יונייטד קדימה. אני רוצה להודות לו ולצוות שלו על העבודה שהם עשו עד כה, המינוי ראוי בהחלט. כל המועדון וגם האוהדים נמצאים מאחוריו ותומכים בו בדרכו לקחת אותנו לשלב הבא בהיסטוריה שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully