וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיאמי: אוז'ה עליאסים עשה היסטוריה, פדרר ברבע הגמר

הקנדי בן ה-18 הפך לצעיר ביותר מזה 35 שנה שמגיע לחצי הגמר, עם ניצחון חמישי ברציפות על שחקן מהטופ 20 - הפעם צ'וריץ'. השוויצרי ניצח 4:6, 2:6 את מדבדב תוך שעה, נשים: האלפ חזרה מ-5:1 במערכה השנייה ל-4:6, 5:7 מול וואנג

רוג'ר פדרר טניסאי שוויצרי. רויטרס
עם הפנים קדימה לרבע הגמר. פדרר/רויטרס

טורניר מיאמי מתחיל להיכנס לשלבים המכריעים שלו ואמש (רביעי) כבר קיבלנו את העולות הראשונות לחצי הגמר אצל הנשים ואת אחרוני העולים לרבע הגמר אצל הגברים.

גברים

רוג'ר פדרר הצליח לעלות לרבע הגמר בצורה מרשימה וחלקה מאוד עם 4:6, 2:6 מול דניל מדבדב הרוסי (13) בתוך שעה ועוד דקה בלבד. השוויצרי, המדורג חמישי בעולם, סיים את המשחק עם 22 ווינרים לעומת 8 שגיאות לא מחויבות בלבד וכשהוא זוכה ב-37 נקודות מתוך 48 מאחורי ההגשה שלו. פדרר, שניצח את מדבדב בפעם השלישית בשלושה מפגשים ביניהם, יפגוש ברבע הגמר את קווין אנדרסון הדרום אפריקאי.

במשחק הראשון ברבע הגמר הצליח ג'ון איזנר לנצח, איך לא, 6:7 (1), 6:7 (5) את רוברטו באוטיסטה אגוט (25) שלא הצליח להמשיך במומנטום מהניצחון הגדול מול נובאק דג'וקוביץ'. האמריקאי, המדורג תשיעי בעולם, יפגוש בחצי הגמר את פליקס אוז'ה עליאסים, הקנדי בן ה-18, שהפך לשחקן הצעיר ביותר מזה 35 שנה שמגיע לארבעת האחרונים. זה קרה בזכות 6:7 (3), 2:6 על בורנה צ'וריץ' (11), וכעת יש לו חמישה ניצחונות רצופים על מדורגים בטופ 20.

הטניסאי הקנדי פליקס אוז'ה עליאסים. רויטרס
ילד פלא. פליקס אוז'ה עליאסים/רויטרס
ג'ון איזנר טניסאי אמריקאי. GettyImages
ניצח בתוצאה האהובה עליו. איזנר/GettyImages

נשים

סימונה האלפ הצליחה לעלות לחצי הגמר. הרומנייה, שמדורגת שנייה בעולם ובטורניר, ניצחה 4:6, 5:7 את קיאנג וואנג הסינית (18 בעולם) אחרי שפיגרה כבר 5:1 במערכה השנייה והצליחה להציל במהלכה שלוש נקודות מערכה. בנוסף לניצחון והעלייה לחצי הגמר, האלפ גם התקרבה צעד נוסף לעבר המקום הראשון בעולם, אותו איבדה לפני כחודשיים לנאומי אוסקה. אם האלפ תשיג ניצחון אחד נוסף ותעלה לגמר, היא תכבוש מחדש את פסגת הדירוג.

האלפ תשחק בחצי הגמר נגד קרולינה פלישקובה, שניצחה בדרבי הצ'כי
3:6, 4:6 את מרקטה וונדרושובה.

סימונה האלפ טניסאית רומנייה. רויטרס
עוד ניצחון אחד והיא חוזרת למקום הראשון בעולם. האלפ/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully