וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עימות בין "הבריגדה" לאנשי האבטחה לפני המשחק של הפועל ירושלים

27.3.2019 / 23:15

הרוחות שוב התלהטו: עימות פיזי פרץ בין האוהדים למאבטחים, האוהדים קיפלו את השלטים והתופים ועזבו את האולם עוד לפני פתיחת המשחק

צילום: רוני כנפו, עריכת וידאו: מתן חדד

אלפי האוהדים של הפועל ירושלים יצאו הערב (רביעי) מהארנה, אולי בפעם האחרונה בעונה האירופית הנוכחית, ולא ידעו כיצד להרגיש. קבוצתם ניצחה 73:75 בפתיחת רבע גמר ליגת האלופות מול איברוסטאר טנריפה, אבל היתרון הזה גבולי ושברירי לקראת הגומלין בשבוע הבא באיים הקנאריים.

אם האדומים יודחו לבסוף, הם בוודאי יזכרו לרעה את הפתיחה המזוויעה של המחצית השנייה - כשלא קלעו סל במשך שש דקות ואיפשרו ליריבתם לטוס ל-0:17. "תמיד טוב לנצח, אבל אנחנו יודעים ששתי נקודות הן שום דבר", הודה המאמן עודד קטש. "הייתי אומר אותו דבר גם אם היינו מנצחים בהפרש של שמונה או עשר נקודות. אם רוצים להגיע לפיינל פור, צריך לעבור משוכות גבוהות, ומשחק חוץ בטנריפה הוא בהחלט משוכה כזו.

עודד קטש מאמן הפועל ירושלים. קובי אליהו
עודד קטש/קובי אליהו

"פתחנו את הרבע השלישי בצורה יוצאת דופן, וזה דבר שלא קורה בכל יום, אבל הגבנו היטב. אני רוצה להאמין שגם לנו יש את היכולת להציג ריצה דומה. כמה שחקנים ניסו לקחת אחריות בדקות האלה, אבל לא שיחקנו את המשחק השוטף שלנו - ולשם אנחנו צריכים לחזור.

"טנריפה היא קבוצה אגרסיבית מאוד. הם ידעו להעניש את הגנת החילופים שלנו הרבה יותר טוב משצפינו. יכול להיות שנצטרך לשנות קצת מצ'אפים, ולהשתמש למשל יותר בליאור אליהו כדי להכניס קצב למשחק. אולי לא השתמשתי בו מספיק הערב. אם הם יכולים להציג משחק טוב בארנה, גם אנחנו יכולים לעשות את זה שם".

טיישון תומאס הוסיף: "היה קשה כמו שציפינו. הרבה זריקות קלות, שקלענו במחצית הראשונה, לא נכנסו לנו אחר כך. אבל עצרנו והגבנו".

מאמן טנריפה, צ'וס וידורטה: "הגיע לנו לנצח. זו הפעם הראשונה שהגענו לכאן, והמסע לירושלים נמשך 24 שעות והיקשה עלינו מאוד. שינינו את הרוח בהגנה בהפסקת המחצית, והדקות הראשונות ברבע השלישי היו מושלמות. אין לנו שום ביטחון לקראת הגומלין, כי אנחנו מתמודדים מול יריבה חזקה".

עוד באותו נושא

עודד קטש חתם לעונה נוספת בהפועל ירושלים: "חולמים שהוא יהיה הפרגוסון שלנו"

לכתבה המלאה
אוהדי הפועל ירושלים. קובי אליהו
שוב בלאגן ביציעים/קובי אליהו

על המשחק עצמו העיבה עליית המדרגה בעימות בין ארגון האוהדים "הבריגדה" לבין הנהלת המועדון. הפסקת האש שעליה הוכרז אתמול לא החזיקה מעמד אפילו עד כדור הפתיחה. מאבטחים עלו ליציע כדי להחרים שלט נגד מנכ"ל הקבוצה, גיא הראל, והאוהדים קיפלו את השלטים והתופים ויצאו מהאולם.

גם בין האוהדים לבין עצמם אין תמימות דעים. לאחר שחלק מחברי "הבריגדה" חזר ליציע, הוא שתק באופן רועם ולא עודד, ואת השירה הובילו האוהדים הוותיקים. כשעלו קריאות בוז והתפטרות כלפי הראל, הגיבו ביציעים האחרים בשריקות בוז נגד ארגון האוהדים.

אוהדי הפועל ירושלים מקללים את גיא הראל. קובי אליהו
גיא הראל יורד במנהרה/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully