וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות הלחץ: ה-NFL הכריזה על שינוי משמעותי בחוקי הריפליי

לאחר השריקה המפוספסת מגמר ה-NFC, בעלי הקבוצות קיבלו את עמדת המאמנים וקבעו שבעונה הקרובה ניתן יהיה לבחון במצלמות מהלכי פאס אינטרפירנס. ג'ורדי נלסון פורש

טומיילי לואיס ניו אורלינס סיינטס מול ניקל רובי קולמן לוס אנג'לס ראמס. AP
הרגע שהוביל לשינוי. השריקה המפוספסת מגמר ה-NFC/AP

אירועי גמר ה-NFC האחרון עשו את שלהם ובעלי הקבוצות ב-NFL הסכימו בפגישה השנתית ביניהם לבצע שינוי משמעותי בחוקי הליגה: החל מהעונה הקרובה (וייתכן שרק בה, אם הניסוי ייכשל), מהלכי פאס אינטרפירנס יוכלו להיבחן על ידי השופטים במצלמות.

ההחלטה הזו מגיעה לאחר לחץ כבד הן מצד מאמני הליגה בהובלת שון פייטון והן מצד אוהדים, זאת לאחר שהשופטים פספסו בגמר ה-NFC עבירה ברורה נגד ניו אורלינס, כזו שהייתה ככל הנראה שולחת את הסיינטס לסופרבול על חשבון לוס אנג'לס ראמס. על פי החוק החדש, ניתן יהיה לבחון מהלכי פאס אינטרפירנס הן של ההתקפה והן של ההגנה.

*** ג'ורדי נלסון פורש בגיל 33. התופס, שכיכב במדי גרין ביי פאקרס בין 2008 ל-2017 ושיחק בעונה החולפת באוקלנד, זכה עם האורזים באליפות בעונת 2010/11. בסך הכל, ב-150 הופעות בעונה הסדירה, נלסון רשם 613 תפיסות ל-8,587 יארד ו-72 טאצ'דאונים. ב-13 משחקי פלייאוף יש לו 54 תפיסות ל-668 יארד ו-5 טאצ'דאונים. הוא מחזיק בשיא היארדים לעונה בודדת עבור תופס במדי הפאקרס (1,519) אותו קבע בעונת 2014.

  • עוד באותו נושא:
  • NFL

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully