וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מהרגעים הקשים והדרמטיים בהיסטוריה של נבחרת ספרד"

ב"מארקה" סיפרו על הדרמה סביב עזיבת לואיס אנריקה באמצע הלילה בגלל סיבות משפחתיות. עוזרו: "זה היום הכי גרוע בקריירה שלי"

עריכת וידאו: מתן חדד, אפטר: אביחי ברוך

"השעות לפני המשחק של נגד מלטה היו מהקשות והדרמטיות בהיסטוריה של נבחרת ספרד". במילים הללו נפתחה היום (רביעי) ידיעה ב"מארקה" שעסקה בעזיבה הפתאומית של לואיס אנריקה את מחנה הנבחרת.

המאמן כינס את עוזריו ביום שני בשעות הערב המאוחרות, פחות מיממה לפני המשחק נגד מלטה במוקדמות יורו 2020 (0:2 לספרד), וסיפר מהם מדוע הוא חייב לעזוב בבהילות לספרד. לואיס אנריקה ביקש דיסקרטיות מלאה וכמובן שקיבל אותה.

אנטוניו לימונס, האדם שאחראי על כל הטיסות והנסיעות בהתאחדות לכדורגל של ספרד, מיהר להציב לראשות לואיס אנריקה מטוס פרטי והמאמן עזב את בית המלון בשעת לילה מאוחרת והמריא ב-4:00 לפנות בוקר בחזרה לביתו בברצלונה. ביחד איתו המריא גם פסיכולוג הנבחרת ואחד האנשים הקרובים אליו, חואקין ואלדס.

ההתאחדות לכדורגל של ספרד ביקשה לכבד את פרטיותו של לואיס אנריקה והסיבה לעזיבה הבהולה שלו לא פורסמה. עם זאת, בנבחרת ספרד כולם יודעים מה הסיבה ועוד לפני המשחק, הקפטן סרחיו ראמוס הבטיח: "ספרד תנצח בשבילך". כובש הצמד, אלברו מוראטה, אמר אחרי ההתמודדות: "מגיע ללואיס אנריקה שנהיה איתו עד המוות".

רוברטו מורנו ששימש כעוזרו של לואיס אנריקה גם ברומא, סלטה ויגו וברצלונה, עמד אתמול על הקווים בניצחון החוץ. "אין סיבה לחגוג", הוא אמר אחרי המשחק, "זה היום הכי קשה בקריירה שלי. אפשר היה לראות גם שמשריקת הפתיחה השחקנים לא היו מרוכזים. אני רוצה לתמוך בלואיס אנריקה ומשפחתו, זה הרבה יותר חשוב מלחגוג את הניצחון".

לואיס אנריקה מאמן נבחרת ספרד. רויטרס
קיבל תמיכה מכולם. לואיס אנריקה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully