וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברזיל התאוששה עם 1:3 בצ'כיה, ארגנטינה שרדה וניצחה 0:1 במרוקו

הדרום אמריקאיות חזרו לעצמן: אנחל קוראה כבש שער ניצחון דרמטי לארגנטינאים, ז'סוס עלה מהספסל וכבש צמד לסלסאו בפראג, כולל שער בהתקפה מרהיבה

אנחל קוראה חוגג שער עם שחקני נבחרת ארגנטינה. רויטרס
הרגיע קצת את העניינים עם גול נהדר. קוראה/רויטרס

נבחרות ארגנטינה וברזיל הצליחו להתאושש מעט הערב (שלישי) מהאכזבות האחרונות: ארגנטינה גברה 0:1 על מרוקו במשחק ידידות בטנג'יר, וברזיל ניצחה 1:3 את צ'כיה בפראג.

בסוף השבוע ארגנטינה הובכה כשהפסידה 3:1 לוונצואלה במדריד, וכמובן ששוב שחקני הנבחרת ספגו ביקורת ונקטלו על ידי התקשורת המקומית, וגם היום זה הלך קשה מאוד, במשחק "ידידות" שלפרקים התחמם וגרר עימותים. אך בסופו של דבר, למרות שארגנטינה עלתה בהרכב משני מאוד (וכמובן בלי ליאונל מסי שנפצע וחזר לברצלונה), בדקה ה-83 אנחל קוראה הצליח לכבוש את שער הניצחון במבצע אישי יפה, עם פריצה יפה שהסתיימה בשער.

ברזיל, שבסוף השבוע הסתפקה ב-1:1 חלש מול פנמה, הפעם נראתה טוב בהרבה מול יריבה חזקה בהרבה. אחרי מחצית ראשונה חלשה מאוד, הגיעה מחצית שנייה נהדרת ומהפך. הצ'כים עוד עלו ליתרון משער של פוולקה (37), אבל פירמינו השווה בדקה ה-49. אחרי שעלה מהספסל 11 דקות לפני כן, בדקה ה-83 גבריאל ז'סוס הצליח להשלים את המהפך עם דחיקה מקרוב אחרי בישול של נרס מאייאקס, ובדקה ה-90 הגיע הדובדבן שבקצפת, כשז'סוס השלים צמד עם שער בסיומה של התקפה מרהיבה, שכללה הכנה עם העקב ושני חילופי מסירות ברחבה.

* ניגריה גברה 0:1 על מצרים, במשחק שבו ג'ון אוגו פתח ושיחק 60 דקות.

משחקי ידידות נוספים:
יפן - בוליביה 0:1
דרום קוריאה - קולומביה 1:2

רוברטו פירמינו נבחרת ברזיל. רויטרס
כובש ומשווה. פירמינו/רויטרס
פירמינו, ארתור, ז'סוס, נבחרת ברזיל. רויטרס
ליברפול, ברצלונה, סיטי - פירמינו, ארתור, ז'סוס: ברזיל/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully