וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשארה עם המחמאות: נבחרת הנוער של ישראל הפסידה 3:0 לצרפת

עדלי (12), אבי (56) ומרסלין המחליף (78) הרשיתו ומנעו מהשחקנים של ניר לוין העפלה לאליפות שתיערך בארמניה בחודש יולי

נבחרת הנוער של ישראל. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
נשארו עם המחמאות. שחקני נבחרת הנוער של ישראל/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

אחרי שפתחה את שלב העילית של מוקדמות אליפות אירופה לנוער בצורה מרשימה ביותר, נבחרת הנוער של ישראל חלמה על העפלה שלישית לטורניר שייערך ביולי הקרוב בארמניה. כל מה שהיא הייתה צריכה זה לא להפסיד היום (שלישי) למארחת שלב העילית, צרפת, אבל לרוע מזלה האתגר הזה כבר היה גדול מדי על השחקנים של ניר לוין, שהפסידו 3:0 ונאלצו להישאר עם המחמאות בלבד. שערים של יאסין עדלי (12), שארל אבי (56) וז'אן מרסלין (78) הכריעו, וקבעו שישראל תסיים את הבית במקום השני עם שש נקודות, שהושגו מהניצחונות המרשימים על שוויץ (0:3) ופולין (0:1).

* הנבחרת הצעירה הפסידה 2:1 לנבחרת גאורגיה הצעירה במשחק שנערך בגאורגיה. עופרי ארד ממכבי חיפה העלה את הנבחרת ליתרון (16), אבל לוקה לוקושווילי איזן (56) וגיורגי ארבידזה הפך עם פנדל (76) וקבע את תוצאת המשחק. המאמן החדש של הנבחרת הצעירה ניר לוין הדריך את נבחרת הנוער בשלב העילית בצרפת, ולכן מי שעמד על הקווים היה אלון חזן, עוזר מאמן הנבחרת הבוגרת.

seperator

מהלך המשחק

דקה 12: שער! 0:1 לצרפת! יאסין עדלי ניצל חולשה בהגנה הישראלית והעלה את צרפת ל-0:1

דקה 56: שער! שארל אבי הכפיל את היתרון הצרפתי, חלום היורו של ישראל מתרחק. 0:2 לצרפת

דקה 78: שער! המחליף ז'אן מרסלין עם השלישי של צרפת, 0:3 לצרפתים על נבחרת הנוער

הרכב נבחרת ישראל: דניאל פרץ, רועי הרמן, אלון שטרוזברג, אור בלוריאן, גיל כהן, עדן קארצב, מוחמד כנעאן, עילי אלמקייס, רועי לוי, תומר מכלוף, שאדי מסארווה.

הרכב נבחרת צרפת: סטפן באיץ', מלווין באר, בנואה בדיאשיל, עומאר סולה, פייר קאלולו, מקסנס קאקרה, ז'וליאן פונסו, ליאו לרואה, שארל אבי, יאסין עדלי, אלכסי פליפ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully