וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב-NBA המומים מהפציעה של נורקיץ', קאנטר: "זה גדול מכדורסל"

סנטר פורטלנד גמר את העונה בגלל פציעה אכזרית, כוכבי הליגה מביעים הזדהות, הטורקי שיחליף אותו בחמישייה: "מתפלל בשבילו"

עריכה: מתן חדד

תקופה נהדרת עברה על פורטלנד בחודש האחרון. עם שבעה ניצחונות בשמונת המשחקים האחרונים, הקבוצה היתה מרחק נגיעה מהמקום השלישי במערב, כשאנחנו ממש קרובים לישורת האחרונה לפני הפלייאוף. אלא שהבוקר (שלישי) הקבוצה חוותה טראומה שספק אם תתאושש ממנה בתקופה הקרובה. פורטלנד נכנסה למותחן ולהארכה שנייה מול ברוקלין שבה יוסוף נורקיץ' הסנטר הבוסני המצוין שלה קפץ לריבאונד התקפה, אך נפל בצורה רעה מאוד על רגלו השמאלית. כף הרגל שלו יצאה מהמקום וקרסה מהנטל של משקלו הרב. מיד אחרי הנפילה שלו, שחקני ברוקלין הסתובבו עם פרצוף המום כדי לא לראות את המחזה הקשה. פורטלנד הצליחה לנצח בסופו של דבר 144:148 והבטיחה מקום בפלייאוף, אבל אחרי המשחק התעסקו רק בפציעה של השחקן שנתן את עונת השיא שלו עם ממוצעים של 15.4 נקודות ו-10.3 ריבאונדים למשחק.

עד כמה העונה של נורקיץ' מוצלחת? התשובה בציוץ הזה

יוסוף נורקיץ' פורטלנד. AP
פציעה איומה בתזמון אכזרי. יוסוף נורקיץ'/AP

אלו חדשות רעות מאוד לפורטלנד, שחסרה גם את סי ג'יי מקולום שסובל מפציעה בברך שמשביתה אותו כבר שבועיים. מי שימלא את מקומו של נורקיץ' יהיה אנס קאנטר, הסנטר הטורקי שהצטרף לקבוצה אחרי ששוחרר מהניקס. קאנטר התייחס לפציעה הקשה של חברו ואמר: "זה קשה לראות את אח שלך נופל ככה. אני לא יודע מה להגיד. אני מתכוון רק ללכת הביתה ולהתפלל בשבילו. זה גדול מכדורסל. הבטחנו מקום בפלייאוף אבל אנחנו לא יכולים לשמוח. הוא חלק גדול מהמשפחה שלנו. לא מהקבוצה, מהמשפחה".

דמיאן לילארד נזכר בפציעה של פול ג'ורג' בנבחרת ארה"ב ב-2014 ואמר: "זה בדיוק אותו דבר כמו שהיה איתו". גם גורדון הייוורד חווה פציעה דומה בקרסול, פציעה שהשביתה אותו לאורך כל העונה שעברה, אך הוא חזר למיטבו העונה. טרי סטוטס מאמנה של פורטלנד אמר שזה "הורס" והעיד שחדר ההלבשה של הקבוצה היה שקט לגמרי והמום".

הפציעה של נורקיץ', שהספיק לקלוע 32 נקודות ולקחת 16 ריבאונדים, לא הותירה אדישים גם את יתר כוכבי הליגה שהביעו הזדהות עמו. לוקה דונצ'יץ', רודי גובר, בראדלי ביל, בלייק גריפין ואחרים מיהרו לצייץ ולאחל לו החלמה מהירה. אבל נורקיץ' יצטרך עכשיו כמה חודשים טובים כדי להחלים ולא יעמוד לרשות קבוצתו בפלייאוף. אחרי כמה אכזבות בפוסט סיזון בעונות הקודמות, לילארד וחבריו וינסו להתעלות בלי הבוסני וזה לא יהיה קל במערב האימתני.

יוסוף נורקיץ' פורטלנד. AP
נורקיץ' מובל באלונקה/AP

כוכבי ה-NBA מביעים סולידריות עם נורקיץ'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully