וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונור מקגרגור הודיע על פרישה: "מאחל לקולגות שלי בהצלחה". דיווח: הוא נחקר בחשד לאונס

לוחם ה-UFC האגדי, שהושעה לחצי שנה בעקבות התקרית אחרי הקרב מול נורמגומדוב, החליט לתלות את הכפפות במפתיע קצת לפני תום השעייתו. "ניו יורק טיימס": הוא נעצר ונחקר בחשד לאונס באירלנד

עריכת וידאו: מתן חדד

קונור מקגרגור, כוכב ה-UFC האירי האגדי, הודיע בחשבון הטוויטר שלו שהוא פורש מה-MMA. ההודעה הזו הגיע קצת פחות מחודשיים אחרי ההחלטה להשעותו לחצי שנה בעקבות האירועים האלימים בקרב הגדול שבו הוא הפסיד לחביב נורמגומדוב, שבעצמו ספג השעייה של תשעה חודשים.

בהודעה הקצרה שלו לאוהדים הוא כתב: "היי לכולם, החלטתי לפרוש ממה שקרוי אומנות הלוחמה המשולבת. אני מאחל לכל הקולגות שלי בהצלחה בהמשך. אני כעת מצטרף לחברים שלי שכבר פרשו".

חביב נורמגומדוב, קונור מקגרגור. AP
יהיה חסר מאוד. קונור מקגרגור/AP

כזכור, מקגרגור הובס מול נורמגומדוב באוקטובר שעבר בקרב שזכור בעיקר מה שקרה לאחריו, כאשר הלוחם הדגסטני ואנשיו תקפו את מקגרגור וגרמו למהומה ענקית בסיום. ההודעה הזו הגיעה מספר ימים אחרי שהכוכב נעצר במיאמי אחרי שניפץ פלאפון של אחד מהמעריצים. מקגרגור, ששהה בחופשה במיאמי, הצליח להסתבך גם שם ונעצר בעקבות שוד שביצע עד ששוחרר בערבות.

לאחרונה מקגרגור השיק קו באופנה שנקרא אוגוסט מקגרגור. הוא גם השיק וויסקי משלו בשנה שעברה בדאבלין וכעת הוא יתפנה לעסקים שלו. אלא אם כן יתחרט ויחליט לחזור למה שהוא הכי אוהב והכי טוב בו: לתת מכות.

אגב, מקגרגור הופיע בתכנית האירוח של ג'ימי פאלון מספר שעות לפני הודעת הפרישה שלו, ואמר שהוא נחוש להיאבק שוב, אך גם שהוא לא צריך להתאבק בשביל כסף. "אני מסודר לכל החיים, המשפחה שלי מסודרת לכל החיים", אמר קונור. דיינה ווייט נשיא ה-UFC, שלא תמיד ראה עין בעין עם קונור, לא ממש הופתע מהפרישה שלו כשאמר: "זה הגיוני. היה כיף לצפות בו. הוא השיג דברים מדהימים בספורט הזה. אני ממש שמח בשבילו ומצפה לראות אותו מצליח מחוץ לאוקטאגון כפי שהוא הצליח בתוכו".

לא מעט קולגות פקפקו ברצינות ההודעה, וגם הלוחמת לשעבר רונדה ראוזי אמר ש"אני כבר מחכה לקאמבק". חביב, כצפוי, עקץ וצייץ: "בג'ונגל יש מקום לרק מלך אחד".

עוד באותו נושא

חביב נורמגומדוב הושעה ל-9 חודשים, מקגרגור בחוץ לחצי שנה

לכתבה המלאה

חביב מגיב: "יש רק מלך אחד"

בהמשך היום התפרסם ב"ניו יורק טיימס" כי מקגרגור חשוד בתקיפה מינית בפרשה שנמצאת תחת חקירה של משטרת אירלנד, אחרי שאישה התלוננה נגדו בחודש דצמבר וטענה שאנס אותה בחדר המלון. מקגרגור לא הואשם. "ניו יורק טיימס" דיווח שהלוחם האירי נחקר על מעורבות בפרשה, אחרי שהאישה התלוננה נגדו. היא טענה שזה קרה במלון ביקון, שבו מקגרגור נוהג להתארח. הפרשה דווחה בתקשורת האירית, מבלי לציין את שמו של מקגרגור, וזאת מפני שהחוקים באירלנד אוסרים לחשוף שמות של חשודים באונס עד שהם לא מועמדים למשפט. אחרי שנעצר ונחקר הוא שוחרר בערבות, וכאמור, החקירה נמשכת, כשנלקחו עדויות ןממצאים מהסוויטה בפנטהאוס שבה התארח, וגם ממצלמות האבטחה של המלון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully