וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובנטוס הודיעה: "כריסטיאנו רונאלדו סובל מפגיעה קלה בירך ימין"

הכוכב הפורטוגלי נפצע והוחלף בתיקו של פורטוגל, אבל הצהיר: "לא מודאג". בקבוצה מקווים שיהיה כשיר למפגש מול אייאקס (10.4)

פלייר כנס תקשורת/צילום: יוסי ציפקיס. עריכת וידאו: מתן חדד

יובנטוס הוציאה היום (שלישי) מסר מרגיע בנוגע לכוכבה הגדול כריסטיאנו רונאלדו, שנפצע אתמול ב-1:1 של פורטוגל נגד סרביה במסגרת מוקדמות יורו 2020. הגברת הזקנה הודיעה רשמית שרונאלדו סובל מפגיעה קלה בלבד בירך ימין, וכי הוא יבצע בדיקות נוספות בימים הקרובים על מנת לדעת מתי יוכל לחזור לפעילות מלאה.

נבחרת פורטוגל אכזבה אתמול כשסיימה ב-1:1 ביתי מול סרביה. אולם, מי שנותרה מודאגת אחרי המשחק הזה אפילו יותר מאלופת אירופה היא יובנטוס, שראתה את כוכבה כריסטיאנו רונאלדו נפצע ויוצא מהמשחק בדקה ה-30 בגלל כאבים ברגל ימין. הפציעה של רונאלדו הגיע בתזמון יחסית נוח כשנותרו קצת יותר משבועיים למשחק מול אייאקס ברבע גמר ליגת האלופות.

אמש, לאחר המשחק רונאלדו שידר מסר מרגיע כשאמר: "אני לא מודאג מהפציעה הזו. אני מכיר את הגוף שלי. אני מאמין שאהיה בסדר בעוד לא יותר משבועיים".

רונאלדו יחמיץ כנראה את משחקי הליגה של יובה מול אמפולי, קליארי וגם מול מילאן, אבל בקבוצה מקווים שיהיה כשיר עד ל-10 באפריל, כשבליגה קרב האליפות כבר הוכרע. הפורטוגלי בן ה-34 קיבל מנוחה בשני משחקי הליגה האחרונים. זה עלה אומנם בהפסד בכורה בגנואה, אבל עבד נהדר בליגת האלופות שם הכוכב הגדול כבש שלושער וסידר לקבוצתו כרטיס ברבע הגמר עם 0:3 על אתלטיקו מדריד אחרי 2:0 במשחק הראשון.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן נבחרת פורטוגל לאחר שנפצע. רויטרס
יחלים בזמן לאייאקס? רונאלדו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully