וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הברס והפאקרס יפתחו את העונה הבאה, הפרישה של גרונק לא סופית?

העונה ה-100 של ה-NFL תצא לדרך עם קרב בין שתי היריבות הוותיקות ב-5 בספטמבר, ניו אינגלנד תניף את דגל האליפות שלושה ימים לאחר מכן בסאנדיי נייט מול יריבה שטרם נקבעה. סוכנו של גרונק: "לא אופתע אם יחזור לכמה משחקים"

מיצ'ל טרוביסקי שחקן שיקגו ברס. AP
טרוביסקי והברס יפתחו בבית/AP

העונה החדשה של ה-NFL תצא לדרך בליל ה-5 בספטמבר, עם מפגש בין שיקגו לגרין ביי, כך הודיעה היום (שני) הליגה.

בניגוד למנהג במסגרתו מי שפותחת את העונה עם משחק ביתי היא האלופה המכהנת, ב-NFL בחרו לפתוח את חגיגות שנת ה-100 של הליגה עם קרב בין שתי היריבות הוותיקות, להן יהיה זה המפגש ה-199 בהיסטוריה הארוכה ביניהן.

האלופה, ניו אינגלנד פטריוטס, תניף את דגל האליפות השישי שלה בסאנדיי נייט הראשון של העונה, בליל ה-8 בספטמבר, כאשר יריבה שטרם נקבעה תגיע לפוקסבורו. מעבר לשלוש היריבות לבית, האפשרויות האחרות הן קליבלנד המסקרנת, פיטסבורג, קנזס סיטי שהפסידה לפאטס בגמר ה-AFC, דאלאס וניו יורק ג'איינטס, כך שבכל מקרה צפוי לילה מרתק. הלו"ז המלא צפוי להתפרסם בקרוב.

*** דרו רוזנהאוס, סוכנו של הפורש הטרי רוב גרונקובסקי, עלה לשידור ב-ESPN והפתיע: "רוב בן 29, הוא עדיין איש צעיר מאוד. לא אופתע אם הוא ישנה את דעתו, במקרה שהוא ירגיש טוב וששוב בא לו לשחק פוטבול. זו רק דעתי, זה לא בא ממנו ואני לא רוצה לייצר סתם ציפיות. הוא אישיות מיוחדת ואם הפטריוטס יתקשו בעונה הבאה או יצטרכו אותו בשלב כלשהו, ונגיד שבריידי יתקשר אליו ויגיד לו 'רוב, אני צריך אותך', לא אופתע אם הוא ישוב לכמה משחקים".

  • עוד באותו נושא:
  • שיקגו ברס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully