וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס ספרופולוס: "במחצית הראשונה שיחקנו בשביל האוהדים, בשנייה כדי לנצח"

25.3.2019 / 23:36

מאמן מכבי תל אביב לא אהב את המחצית הראשונה, במהלכה ספגו הצהובים 48 נקודות מנס ציונה: "ככה לא משחקים כדורסל"

ONE

מכבי תל אביב צלחה הערב (שני) את ניסוי הכלים האחרון שלה לפני המפגש עם גראן קנאריה ביום חמישי, כשניצחה ביד אליהו 74:86 את עירוני נס ציונה. המשחק היה צמוד ברובו, עד שהצהובים לחצו על הדוושה ברבע המכריע וסגרו עניין עם ריצת 0:17. כעת יכול יאניס ספרופולוס להתרכז במשחק החשוב באמת שמחכה לו בהמשך השבוע, כשהפסד ידיח סופית את האלופה הישראלית מהיורוליג.

"במחצית הראשונה שיחקנו בשביל האוהדים, רק התקפה, במחצית השנייה שיחקנו הגנה כדי לנצח את המשחק", סיכם המאמן היווני שראה את קבוצתו סופגת 48 נקודות במחצית הראשונה. "אמרנו במחצית שהגיע הזמן שנתחיל לשחק הגנה ולהפסיק לתת להם לקלוע כל כך הרבה נקודות, ככה לא משחקים כדורסל, חייבים לעשות עצירות ולקחת את הריבאונד, ואני חושב שעשינו עבודה טובה בהרבה במחצית השנייה. אני לא חושב שהייתה לנו בעיה של פוקוס כי קלענו הרבה שלשות במחצית הראשונה, אם לא היינו בפוקוס לא היינו קולעים ככה".

על המשחק ביום חמישי אמר ספרופולוס: "גראן קנאריה זה משחק חשוב, יש לנו סיכויים, כמה שהם נמוכים, אבל הם קיימים, ואנחנו רוצים לנצח את המשחק". המאמן אף התייחס לעוד יום לא שקט במדינת ישראל: "אני מנסה לעשות את העבודה שלי פה, המצב הבטחוני מדאיג את כל האנשים במדינה, אבל מבחינתי הדבר החשוב זה המשחק".

מנגד, המאמן המפסיד נדב זילברשטיין סיכם: "כשאתה משחק מול מכבי, בטח בבית שלה, אתה צריך להיות מרוכז 40 דקות, אחרת זה נורא קשה לרדוף. התקפנו לא טוב, היינו רכים בסיומות, ואתה לא יכול לצפות שישרקו לך פה כל הזמן. איבדנו ריכוז. כשאתה עושה שתי טעויות ברצף הם מענישים אותך".

יאניס ספרופולוס מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
הנאום במחצית עזר. ספרופולוס/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully