וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו נפצע: האם יחמיץ את רבע גמר ליגת האלופות?

16 ימים לפני המשחק הראשון מול אייאקס, כוכבה של יובנטוס נטש את המשחק של פורטוגל מול סרביה בדקה ה-30, בגלל פגיעה בשריר הירך האחורי

כריסטיאנו רונאלדו שחקן נבחרת פורטוגל לאחר שנפצע. רויטרס
יובנטוס בלחץ מהתמונות שלו. כריסטיאנו רונאלדו/רויטרס

האם כריסטיאנו רונאלדו יחמיץ את המשחקים מול אייאקס ברבע גמר ליגת האלופות? כוכבה של יובנטוס, שחזר בשבוע שעבר לנבחרת פורטוגל לראשונה מאז המונדיאל ולא כבש ב-0:0 המתסכל מול אוקראינה, פתח הערב (שני) בהרכב גם מול סרביה, אבל נאלץ לנטוש את המשחק בדקה ה-30 בעקבות פציעה בשריר הירך האחורי של רגל ימין.

רונאלדו לא נפגע משחקן יריב אלא מתח את השריר במהלך ריצה אל הכדור ונותר על כר הדשא, אז הבין שלא יוכל להמשיך וסימן לעבר הספסל. פיצי נכנס במקומו ובחלוף 12 דקות הצליחה אלופת אירופה להשוות ל-1:1 בזכות שער אדיר של דנילו.

הפורטוגלי בן ה-34 רשם העונה כבר 36 הופעות בכל המסגרות במדי יובנטוס (24 שערים ו-12 בישולים), ובשני משחקי הליגה האחרונים קיבל מנוחה כדי שיגיע בשיאו לשלבים המכריעים של ליגת האלופות. זה עבד נהדר מבחינת מסימיליאנו אלגרי בגומלין מול אתלטיקו מדריד, אז רונאלדו כבש שלושער נפלא והעלה לבדו את אלופת איטליה לרבע הגמר. המשחק הראשון מול אייאקס יהיה באמסטרדם ב-10 באפריל, וביובנטוס יקוו שרונאלדו יתאושש ב-16 הימים שנותרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully