וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: מכבי ראשון לציון מול רמת השרון, הפועל ראשון לציון מול אשדוד בחצי גמר הפלייאוף

ארבע הפייבוריטיות השלימו 0:2 בסדרות רבע הגמר: מחזיקת הגביע תפגוש את רמת השרון שנה שלישית ברציפות, הקבוצה של עידן מימון תנקום?

עומר גרא שחקן מכבי ראשון לציון בכדוריד (מימין) עם אחיו טל גרא, גיא גרא. חן קלדרון, מכבי ראשון לציון, אתר רשמי
האחים גרא ייפגשו בחצי הגמר. טל גרא מרמת השרון, במרכז, עם אחיו עומר וגיא/אתר רשמי, חן קלדרון, מכבי ראשון לציון

סדרות רבע גמר הפלייאוף של ליגת העל בכדוריד הגיעו לסיומן הערב (שני) עם ניצחונות חוץ של ארבע הפייבוריטיות. כך, מחזיקת הגביע מכבי ראשון לציון תפגוש בחצי הגמר את א.ס. רמת השרון זו השנה השלישית ברציפות, ויריבתה העירונית הפועל ראשון לציון תשחק מול הפועל אשדוד. סדרות חצי הגמר יחלו ב-22 באפריל, לאחר פגרת משחקי נבחרת ישראל מול קוסובו במוקדמות אליפות אירופה, ויתנהלו לראשונה בפורמט של הטוב עד חמישה משחקים.

סאבו מסטר שחקן הפועל ראשון לציון כדוריד. הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד, אתר רשמי
הוביל את הפועל ראשון לציון. סאבו מסטר/אתר רשמי, הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד

מ.כ. באר שבע - מכבי ראשון לציון 36:30

הקבוצה שסיימה במקום הראשון בליגה הסדירה השלימה ניצחון כפול על באר שבע, שחתמה עונה היסטורית בה הפכה לקבוצה הראשונה שמגיעה לפלייאוף העליון כבר בעונת הבכורה שלה בליגה. מכבי ראשון לציון פתחה טוב יותר, השוער המושאל שלה רז זכריה החזיר את באר שבע לעניינים, אבל בסופו של דבר הניסיון הכריע.

בני הרצליה - הפועל ראשון לציון 30:25

אחרי 26:34 קל בבית, הקבוצה של עידן מימון סגרה סיפור במשחק החוץ ועכשיו תנסה לנקום באשדוד שהדיחה אותה ברבע גמר הגביע הבלתי נשכח שהוכרע עם שער דרמטי אחרי שתי הארכות. סאבו מסטר הוביל את הפועל ראשון לציון לניצחון עם 10 שערים.

מכבי קרית מוצקין - הפועל אשדוד 32:28

כמו במשחק הראשון, אשדוד שוב כבשה 32 שערים והעפילה לראשונה בתולדותיה לחצי גמר הפלייאוף. האורחת אמנם חתמה את הליגה עם חמישה הפסדים רצופים, אבל ידעה להתעלות בסדרה הזו ותנסה להפתיע בחצי הגמר. מוצקין, שבסך הכול רצתה לשרוד העונה, יכולה להיות גאה בהגעה אל המקום השישי אחרי ארבע שנים של מאבקי תחתית.

א.כ. נס ציונה - א.ס. רמת השרון 33:25

במשחק הראשון ניצחה רמת השרון רק לאחר דרמה, אבל הפעם עשתה את זה קל יותר ותפגוש בחצי הגמר את מכבי ראשון לציון שהדיחה אותה במעמד הזה בשנתיים הקודמות. נס ציונה מסיימת עונה טובה שבה הגיעה לחצי גמר הגביע וגם חזרה לפלייאוף העליון אחרי הפסקה של שנתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully