וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיאמי: רוג'ר פדרר עבד קשה לפני שהעפיל לשמינית הגמר

המאסטרו הכניע את פיליפ קראינוביץ' (103 בעולם) עם 5:7, 3:6. גם אנדרסון העפיל, דימיטרוב הודח. נשים: קביטובה ניצחה 3:6, 3:6 את גרסיה

ג'ורדן תומפסון טניסאי אוסטרלי. AP
הישג גדול לג'ורדן תומפסון/AP

טורניר מיאמי מסבב המאסטרס 1,000 אצל הגברים והפרמייר מנדטורי אצל הנשים נמשך היום (שני).

גברים

המדורג חמישי בעולם רוג'ר פדרר נאלץ לעבוד קשה, אולם בסופו של דבר הצליח להכניע את פיליפ קראינוביץ' (103 בעולם) עם 5:7, 3:6 אחרי שעה וחצי של משחק כדי לצלוח את הסיבוב השלישי.

ג'ורדן תומפסון האוסטרלי נמצא בטורניר חייו. הטניסאי בן ה-24, שמדורג בסך הכול במקום ה-77 בעולם, הצליח להדיח את קארן חצ'אנוב המצוין בסיבוב השני. מי שחשב ששם תיגמר הדרך שלו בטורניר טעה ותומפסון ניצח בצורה מפתיעה 5:7, 5:7 את גריגור דימיטרוב הבולגרי (29), שהשתתף בטורניר הראשון שלו מאז אליפות אוסטרליה בתחילח השנה.

קווין אנדרסון נזקק לשעה ועוד 51 דקות כדי לעלות לשמינית הגמר עם 4:6, 6:7 (6) מול ז'ואאו סוזה הפורטוגלי, שמדורג 41 בעולם. הדרום אפריקאי (7) הגיש 13 אייסים.

הטניסאי השוויצרי רוג'ר פדרר. רויטרס
זה לא היה קל. פדרר/רויטרס

נשים

פטרה קביטובה, המדורגת שנייה בעולם ושלישית בטורניר, המשיכה בשנה המוצלחת שלה. הצ'כית הרשימה מאוד כשניצחה 3:6, 3:6 את קרולין גרסיה הצרפתייה (21), שנמצאת בשנה לא טובה אבל עד כה נראתה טוב בטורניר. ברבע הגמר תשחק קביטובה נגד אשלי בארטי. האוסטרלית (11) הצליחה לעלות לרבע הגמר בתום משחק שארך שעה ועוד 55 דקות. בארטי, שהגיעה עד לרבע הגמר באליפות אוסטרליה בתחילת השנה, ניצחה 6:4, 3:6, 2:6 את קיקי ברטנס ההולנדית (8 בעולם) כדי להבטיח את מקומה בין שמונה הגדולות.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
פטרה קביטובה טניסאית צ'כית. רויטרס
קביטובה חוגגת את העלייה לרבע הגמר/רויטרס
אשלי בארטי טניסאית אוסטרלית. AP
אשלי בארטי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully