וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי דרמה גדולה: זאיון וויליאמסון ודיוק שרדו ועלו לסוויט 16

הבלו דווילס גברו 76:77 על סנטרל פלורידה בזכות סל ניצחון של אר ג'יי בארט, וויליאמסון סיים עם 32 נקודות מול טאקו פול הענק

זאיון וויליאמסון, מכללת דיוק. AP
הרבה מזל. וויליאמסון חוגג (צילום: AP)/AP

טורניר המכללות, שנפתח ביום חמישי האחרון, כמעט סיפק סנסציה גדולה ראשונה הלילה (בין ראשון לשני). זאיון וויליאמסון, אחד מכוכבי המכללות הכי מדוברים בשנות ה-2000, שעתיד להיבחר בבחירה הראשונה בדראפט הקרוב, עמד על סף הדחה, אולם בסופו של דבר הוא ודיוק המדורגת ראשונה ניצחו 76:77 את סנטרל פלורידה אחרי דרמה גדולה, והבטיחו מקום בסוויט 16.

הדרמה נבנתה לפני המשחק: כוכב סנטרל פלורידה, טאקו פול הסנגלי שמתנשא לגובה 2.29 מטר, הצהיר: "זאיון וויליאמסון בחיים לא יקלע עליי סל. פשוט לא אאפשר לו את זה". וויליאמסון אכן התקשה לסיים בצבע מול הענק הסנגלי בתחילת המשחק, אולם לאט לאט השתלט על העניינים והוביל קאמבק של הבלו דווילס. 14.4 שניות לסיום, בפגור של שלוש נקודות, וויליאמסון קלע סל ועבירה במהלך נהדר מעל ידיו המושטות של טאקו פול. את זריקת הבונוס הוא החטיא, אבל הכוכב השני של דיוק אר ג'יי בארט, שגם הוא אמור להיבחר בבחירת דראפט גבוהה, השתלט על הריבאונד וקבע 76:77. לסנטרל פלורידה עוד היו שתי הזדמנויות לנצח, אבל הם החטיאו משני מצבים נוחים יחסית בקרבת הסל.

וויליאמסון סיים את המשחק עם 32 נקודות, 11 ריבאנודים, 4 אסיסטים וגם שלוש שלשות, הכי הרבה במשחק בודד בקריירת המכללות שלו. הוא גם הפך לשחקן הראשון מאז קווין דוראנט ב-2007 שקולע 25 נקודות ומעלה בשני המשחקים הראשונים בטורניר המכללות. אר ג'יי בארט הוסיף 18 ו-8 ריבאונדים, קם רדיש, הצלע השלישית בטריו הכוכבים של דיוק, תרם 13. מנגד אוברי דאוקינס קלע 32, וטאקו פול המדובר סיים עם 15 נקודות, 6 ריבאונדים ו-3 חסימות.

זאיון וויליאמסון, מכללת דיוק, מול טאקו פול, מכללת סנטרל פלורידה. AP
שרד את המצ' אפ המסקרן. וויליאמסון עם טאקו פול (צילום: AP)/AP

משחקי הסוויט 16

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully