וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם בגביע, גם בליגה: ברצלונה ניצחה 76:82 בחוץ את ריאל מדריד

אחרי הניצחון הדרמטי בגמר הגביע, הקטלאנים שוב ניצחו בחוץ את היריבה המושבעת וחייכו בקלאסיקו. הרטל הוביל אותם עם 15. לפני הביקור ביד אליהו: גראן קנאריה הובסה בליגה מול אנדורה

שחקן ברצלונה תומא הרטל, שחקן צסק"א צוסקבה ויטלי פרידזון. GettyImages
ניצחון גדול על ריאל מדריד. תומא הרטל/GettyImages

ברצלונה נחלה הפסד כואב מאוד במינכן מול באיירן מינכן במחזור היורוליג האחרון ביום חמישי. הערב (ראשון) היא שוב חזרה לחייך כשהשיגה ניצחון גדול בקלאסיקו בליגה וגברה 76:82 על ריאל מדריד היריבה המושבעת. זה היה הניצחון השלישי ברציפות של בארסה על היריבה הגדולה, כשהניצחון הקודם היה בגמר הגביע באולם במדריד אחרי דרמה ענקית.

תומא הרטל הרכז הצרפתי המצוין הוביל את בארסה עם 15 נקודות. אנטה טומיץ' קלע רק 6, אבל הוסיף 7 אסיסטים. קייל קיוריק תרם 13 מהספסל לקטלאנים, שהגדילו את הפער מיריבתם בפסגת הטבלה. ג'יי סי קארול (15) וסרחיו יוי (13) קלעו שש שלשות משותפות לאלופת אירופה, שנחלה הפסד כואב שני רצוף אחרי שנכנעה לבאסקוניה ביורוליג.

* גראן קנאריה תגיע להיכל ביום חמישי ותפגוש את מכבי תל אביב שתהיה חייבת לנצח כדי לשמור על סיכוי להעפיל להצלבה. הערב הקבוצה שהביסה את אולימפיאקוס במחזור היורוליג הקודם, הובסה בליגה 99:85 מול אנדורה שהודחה בחצי גמר היורוקאפ. דילן אניס להט עם 6 מ-7 לשלוש וקלע 23 לאנדורה. ווילי ג'ייקוב קלע 21 לקנאריה, קלווין הנאן הוסיף 18, אבל ההגנה לא תפקדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully