וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייגו מראדונה: "האם צפיתי בארגנטינה? אני לא אוהב לראות סרטי אימה"

שחקן העבר האגדי שוב יצא למתקפה נגד הנבחרת ("לא ראויים לחולצות") ונשיא ההתאחדות ("אין לשקרן הזה מושג"). ורק מסי יצא נקי

דייגו מראדונה. רויטרס
לפחות הוא לא הופתע. מראדונה/רויטרס

בארגנטינה ממשיכים ללקק את הפצעים אחרי ההפסד העגום 3:1 לוונצואלה במשחק ידידות שהוכיח פעם נוספת את עומק המשבר שעובר על האלביסלסטה. גם חזרתו של ליאונל מסי לא הועילה, וכעת במדינה מחפשים פתרונות לקראת הקופה אמריקה בקיץ.

כשנשאל האם צפה במשחק, השיב דייגו מראדונה: "לא, אני לא אוהב לצפות בסרטי אימה". אבל זה לא היה הכל. שחקן העבר האגדי, שביקר לא פעם את הנבחרת ובעיקר את בכירי ההתאחדות, שוב לא חסך במילים: "אני לא יודע כיצד האנשים חסרי היכולת שעדיין מנהלים את הנבחרת חשבו שנצליח לנצח את ונצואלה. מי הטיפש היחיד שחשב כך? ונצואלה נבחרת מסודרת ובארגנטינה כל הזמן בוגדים ומשקרים לאנשים. אז ארגנטינה לא הולכת לנצח משחקים, אני מצטער".

דייגיטו הוסיף ואמר: "זה כואב לי, כי אני ארגנטינאי בדם, אני מרגיש שאני חלק מקבוצה אחרת של מאמנים ושחקנים ויודע מה באטיסטה, קאניג'ה, ג'וסטי ורוג'רי חושבים. לנבחרת הנוכחית לא מגיע ללבוש את החולצות הללו, השחקנים שהזכרתי - החולצות היו מקועקעות על עורם".

מראדונה ניצל את ההזדמנות כדי לתקוף פעם נוספת את יו"ר ההתאחדות, קלאודיו טאפיה: "אין לו שום מושג מה הוא עושה. צר לי על העם הארגנטינאי שממשיך להאמין לשקרן הזה. אינני יודע מה הוא יעשה בשלב הבא, אם הוא יהיה מורה לחשבון או משהו כזה, כי אין לו שום מושג מחורבן מכלום. צר לי על השחקנים שנאלצים להקריב את עצמם בשבילו".

היחיד שיצא נקי הוא מסי, אותו ממשיך מראדונה לגבות: "הוא צריך להתעלם מהמבקרים, זו לא אשמתו. הוא בנבחרת רעה ולא מאורגנת, נבחרת שתלויה בו בכל מובן. הוא שחקן יוצא דופן ואין לו שום דבר להוכיח לאף אחד".

ליאונל מסי, נבחרת ארגנטינה. רויטרס
זו לא אשמתו. מסי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully