וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל כפר סבא עם עוד בעיטה מפוארת בדלי, הפסידה 3:2 לאחי נצרת

המארחת הובילה 0:2 בדקה השביעית, אבל עלי חטיב כבש צמד וגרם בתווך לשער עצמי, עוד הפסד לאופיר חיים. 2:2 לנס ציונה בעכו, קטמון נותרה שנייה

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בווידאו: תגובות נבחרת ישראל לאחר הניצחון הגדול על אוסטריה

הליגה הלאומית מתקרבת גם היא לסיום העונה הסדירה, כאשר המחזור ה-29 נמשך הערב (שני) עם שני משחקים שהותירו את הפועל קטמון עם יתרון של שלוש נקודות בקרב על המקום השני. הפועל כפר סבא שוב כשלה, והפעם איבדה יתרון 0:2 בבית והפסידה 3:2 למכבי אחי נצרת שהותירה לעצמה סיכוי קלוש להגיע לפלייאוף העליון. גם סקציה נס ציונה השלישית לא הצליחה לנצח וחילצה 2:2 בחוץ מול הפועל עכו. המשחק השלישי שאמור היה להיערך הערב, בין הפועל אשקלון להפועל ניר רמת השרון, נדחה למחר ב-19:00 בשל המצב הביטחוני וההתחממות בגזרת עזה, ועשוי להידחות פעם נוספת.

ג'ניה ברקמן שחקן הפועל כפר סבא. קובי אליהו
עוד קריסה. ג'ניה ברקמן ופיטר אונייקאצ'י/קובי אליהו

הפועל כפר סבא - מכבי אחי נצרת 3:2

בדקה השביעית נראתה הפועל כפר סבא בדרך הבטוחה לניצחון ביתי ראשון מאז 12 בנובמבר וחזרה אל המקום השני ששווה כרטיס לליגת העל, אבל בעונה בה היא מתעקשת לבעוט בדלי פעם אחר פעם, היא הצליחה לספק וולה מפואר וירדה למקום החמישי. פיטר אונייקאצ'י כבש בדקה השנייה ופאדי זיידאן הכפיל עם שער הבכורה שלו בחלוף חמש דקות, ואופיר חיים הריח תיקון להפסד במשחק הבכורה. אבל אחי נצרת של מוטי איוניר לא ויתרה.

עלי חטיב צימק בדקה ה-35 עם כדור חופשי אופייני לחיבורים והרמה נוספת שלו במצב נייח הובילה לשער עצמי מביך של תומר ששונקר בדקה ה-59, שבוע אחרי הגול העצמי המגוחך של חיים איצרין מול עכו. שתי הקבוצות הגיעו למצבים מצוינים והחמיצו, אבל לאורחת יש את עלי חטיב, שהשלים צמד עם טיל מ-20 מטרים וחתם מהפך אדיר בדקה ה-84. ניצחון ראשון לאחי נצרת בלויטה מאז אפריל 2013 והיא עדיין עם סיכוי קלוש להגיע לפלייאוף העליון במחזור האחרון של העונה הסדירה. כפר סבא עם הפסד שלישי רצוף ושישה משחקים ללא ניצחון.

הפועל עכו - סקציה נס ציונה 2:2

יריבתה של כפר סבא ביום שישי הסתפקה בנקודה בעכו, מול היריבה אותה הביסה 0:6 בסיבוב הקודם. דור גלילי נכנס כמחליף במחצית הראשונה והעלה את נס ציונה ליתרון בדקה ה-41, עם בעיטה שפגעה בקורה, המשיכה לגבו של השוער רום אילוז ומשם אל הרשת. אליאור סיידר השווה בפנדל בדקה ה-53 ואליאן רוחנה השלים את המהפך בדקה ה-61, אבל נס ציונה השיגה נקודה עם שוויון בדקה ה-77 של הקפטן סהר לוי שנכנס גם הוא כמחליף, ונותרה במקום השלישי עם 44 נקודות. המגן אחמד שעבאן הורחק בתוספת הזמן ויחסר לכתומים ביום שישי מול כפר סבא.

אליאור סיידר שחקן הפועל עכו מעל איתמר ישראלי שוער הפועל כפר סבא. קובי אליהו
כבש מהנקודה הלבנה. אליאור סיידר/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully