וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קראפט בתגובה ראשונה: "מתנצל מעומק לבי"

רגע לפני פתיחת משפטו בדבר שני האישומים בשידול לזנות, הבעלים של ניו אינגלנד פטריוטס פרסם תגובה: "מקווה לזכות מחדש באמון ובכבוד שלכם". עורך דינו: הראיות הושגו בצורה לא חוקית

בעלי ניו אינגלנד פטריוטס רוברט קראפט. Elsa, GettyImages
פנה לציבור. קראפט/GettyImages, Elsa

חמישה ימים לפני שהאישומים נגדו יעלו לדיון בבית המשפט, פרסם היום (שבת) הבעלים של ניו אינגלנד פטריוטס, רוברט קראפט, תגובה ראשונה לאירוע בו היה מעורב.

לפני חודש בדיוק נחשף כי קראפט נעצר לצד 24 אנשים נוספים. הוא הואשם בשני סעיפי שידול לזנות (לאחר שהאישום הראשוני היה סחר בבני אדם), בשל שני ביקורים, יום אחרי יום (השני בבוקר גמר ה-AFC בו הפטריוטס ניצחו בחוץ את קנזס סיטי והעפילו לסופרבול) במכון עיסוי בפלורידה, שם על פי טענת המשטרה הוא קיבל גם שירותי מין לא חוקיים.

בהצהרתו מסר קראפט: "מתוך כבוד לתהליך המשפטי, שמרתי על שתיקה בשבועות האחרונים. על מנת לתקן מידע שגוי סביב הנושא, עורך הדין שלי העניק בליל שישי הצהרה ראשונית בנושא. אני רוצה לנצל את ההזדמנות הזו על מנת לומר משהו שרציתי לומר כבר ארבעה שבועות.

אני מתנצל מעומק לבי. אני יודע שפגעתי ואכזבתי את המשפחה שלי, החברים הקרובים, חבריי לעבודה, האוהדים שלנו ורבים אחרים, שבצדק מצפים ממני לסטנדרטים גבוהים יותר.

לאורך כל חיי, תמיד ניסיתי לעשות את הדבר הנכון. הדבר האחרון שארצה לעשות הוא לפגוע ולא לכבד אדם אחר. יש לי כבוד גדול לנשים. הערכים והנפש שלי עוצבו על ידי האישה הנפלאה מכולן, אהבת חיי, אשר בורכתי בכך שהייתה בת הזוג שלי במשך 50 שנה.

אני מקווה להמשיך להשתמש בפלטפורמה שזכיתי בה על מנת לעזור לאחרים ולנסות לעשות שינוי לטובה. אני מצפה להישפט לא על ידי המילים שלי, אלא על ידי המעשים. ודרך המעשים הללו, אני מקווה לזכות מחדש באמון ובכבוד שלכם".

לקראת פתיחת המשפט, אליו קראפט לא יידרש להתייצב, עורך דינו וויליאם בורק עלה אתמול למתקפה ואמר ל-ESPN: "לא היה שום סחר בבני אדם פה ורשויות החוק יודעות זאת. המשטרה השיגה את הווידיאו בדרך לא חוקית וגם המעצר באישום של סחר בבני אדם היה לא חוקי. הרשויות פשוט לא רוצות להודות בכך. התובע המדינתי צריך לעשות את הדבר הנכון ולחקור איך הראיות בתיק הזה הושגו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully