וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים עם שיא קהל שלילי בארנה. קטש: "כמה שחקנים לא בכושר טוב"

24.3.2019 / 7:16

רגע לפני משחקי ההכרעה מול טנריפה בליגת האלופות הפועל ירושלים גברה 82:92 על אשדוד, עודד קטש מעדכן על מצב הפצועים ומודה: "ציפיתי שנשחק חכם יותר"

one

רגע לפני פתיחת משחקי ההכרעה מול טנריפה בליגת האלופות, ואחרי שני הפסדים רצופים בליגת העל, הפועל ירושלים חזרה הערב (שבת) למסלול עם 82:92 על מכבי אשדוד/באר טוביה בפתיחת הסיבוב השלישי. 3,178 צופים בלבד - שיא שלילי העונה בארנה - הגיעו למשחק.

"אי אפשר להסיק הרבה מסקנות מהמשחק הזה", הודה המאמן המנצח עודד קטש. "יש כמה שחקנים שלא נמצאים כרגע בכושר הכי טוב, ויש לנו שלושה ימים להכניס אותם לעניינים. זה לא הרבה זמן. אשדוד היא קבוצה מאומנת היטב, שמוציאה את המיטב מהשחקנים שלה ומנסה לשבש את משחק היריבה. הגענו לסקור גבוה, אבל ציפיתי שנשחק חכם יותר".

עוד בנושא

ליגת העל: הפועל ירושלים ניצחה 82:92 את מכבי אשדוד
עירוני נהריה הפתיעה 77:88 את הפועל חולון במשחק סוער ומלא אמוציות
ראשון בליגת העל: הפועל באר שבע מחפשת ניצחון ראשון העונה על ראשון לציון


קטש התייחס למצבת הפצועים בקבוצתו לקראת המפגש הכפול ברבע גמר ליגת האלופות, והעריך כי יוגב אוחיון ואלכס צ'וברביץ' לא יהיו כשירים לשני המשחקים, בעוד כריס ג'ונסון עשוי לשוב לגומלין באיים הקנאריים. "המצב שלו גבולי. אנחנו לא נסכן אותו, אבל אם ישלים לפחות שני אימונים מלאים, נשתמש בו".

מאמן אשדוד, בראד גרינברג, יצא מאוכזב לאחר ההפסד הרביעי בחמשת משחקיה האחרונים של קבוצתו - אף ששחקניו נשארו בתמונה כמעט עד לסיום. "קשה לשחק מול קבוצה כל כך עמוקה", הודה. "זה לא היה המשחק הכי טוב שלהם, אבל העומק שלהם היה גדול עלינו. היו לנו כמה הזדמנויות, ולא שיחקנו מספיק טוב".

בסיום המשחק הפתיעו אנשי ירושלים את הבעלים אייל חומסקי וחגגו את יום הולדתו.

השתתף בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

עודד קטש מאמן הפועל ירושלים. דני מרון
"אי אפשר להסיק הרבה מסקנות מהמשחק הזה". קטש/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully