וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון בליגת העל: הפועל באר שבע מחפשת ניצחון ראשון העונה על מכבי ראשון לציון

23.3.2019 / 16:41

אחרי שלושה הפסדים לכתומים בכל המסגרות, תנסה הקבוצה של רמי הדר להמשיך במומנטום החיובי שלה מול הקבוצה המתדרדרת של גודס (21:15, ספורט 5 סטארס). בכורה בסגל לרובינשטיין

one

בווידאו: תקציר ניצחונה של מכבי ראשון לציון על הפועל באר שבע בחודש שעבר

המחזור ה-23, הפותח את הסיבוב השלישי בליגת העל, יימשך מחר (ראשון, 21:15, ספורט 5 סטארס) עם משחק בודד שבו תארח הפועל באר שבע את מכבי ראשון לציון. שתי הקבוצות נפגשו העונה שלוש פעמים בכל המסגרות, כשבכולן מנצחת הקבוצה מעיר היין, כולל בגמר גביע ווינר. הניצחון היחיד של באר שבע על ראשון לציון הגיע בשמינית גמר גביע המדינה לפני שנתיים.

רומן רובינשטיין, הפועל באר שבע בכדורסל. אתר רשמי
לראשונה בסגל. רומן רובינשטיין/אתר רשמי

הפועל באר שבע מגיעה למשחק מהמקום החמישי בטבלה ובעיצומו של מומנטום מצוין של שלושה ניצחונות, הרצף הארוך ביותר שלהם מאז עלו לליגת העל. אלא שדווקא בניצחון הגדול על הפועל אילת איבדה באר שבע את החיזוק המשמעותי שלה - המתאזרח טרנס ווטסון שהגיע רק לפני שני מחזורים, שגמר את העונה בשל פציעה בגיד אכילס. מי שצפוי לחזור לרוטציה בעקבות הפציעה הוא רוברט רוטברט. רומן רובינשטיין, שהצטרף לקבוצה לפני כחודש, סידר את מעמדו כישראלי, ויערוך את הבכורה בסגל.

בניגוד למומנטום החיובי של הפועל באר שבע, מכבי ראשון לציון נמצאת בעיצומה של תקופה רעה שהורידה אותה עד המקום השמיני בטבלה. מאז הגיעה לגמר גביע המדינה הצליחה ראשון לציון לנצח רק את בני הרצליה בבית, וגם זה במשחק לא טוב, ובשבוע שעבר הובסה נגד גלבוע/גליל בתום נפילה די גדולה ברבע האחרון. בעיר היין שוקלים לבצע שינויים בסגל, ואחרי שמספר קבוצות מליגת הפיתוח יסיימו את העונה מחר, עשוי לנחות בקבוצה גארד נוסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully