וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלפסי הרגיז את אוהדי הפועל חולון: "לא מסתכל על הקהל שלהם, אלא על הקבוצה שלי"

עירוני נהריה הפתיעה עם 77:88 בחולון וניצחון ראשון אחרי חודשיים, אלפסי ניסה להסביר את ההחלטה לקחת פסק זמן 19 שניות לסיום כשהמשחק היה גמור

ONE

בפלייר: תקציר המשחק

כמעט חודשיים חלפו מאז חוותה עירוני נהריה טעמו של ניצחון, והערב (שבת) זה קרה - אחרי שבעה הפסדים רצופים, ובמקום הכי פחות צפוי: 77:88 בחולון, מול הקבוצה הלוהטת בליגה, שחתמה סיבוב שני מושלם ומצאה את עצמה פותחת את הסיבוב השלישי בהפסד ביתי מפתיע.

כמו בניצחון הקודם, ב-27 בינואר בבית על הפועל ירושלים. גם הפעם הצליחו שחקניו של אריק אלפסי לקטול את אחת מענקיות הליגה. "אני שמח מאוד", אמר מאמן נהריה. "יש לנו הרבה פציעות וחוסרים, והגענו לכאן רק עם שלושה זרים, אבל אני מאמין שאנחנו יכולים לנצח בכל משחק. לנצח כאן זה בונוס, וזה חשוב מאוד להישארות בליגה. הפגנו משחק עם הרבה אופי".

עוד בנושא
ליגת העל: הפועל ירושלים ניצחה 82:92 את מכבי אשדוד
עירוני נהריה הפתיעה 77:88 את הפועל חולון במשחק סוער ומלא אמוציות

אריק אלפסי מאמן עירוני נהריה. ברני ארדוב
העיקר הניצחון. אלפסי/ברני ארדוב

ביום רביעי צפוי אנתוני בארבר לנחות בישראל ולהצטרף מחדש לקבוצה שאליה הגיע לסיבוב השלישי גם בעונה שעברה. "הוא יעזור לגארדים ויוריד מהם מעמסה, יסייע לקחת החלטות טובות ולייצר נקודות. אני רוצה לציין לטובה את ניב משגב ואת יפתח זיו, ששלטו במשחק כמו שצריך. שיחקנו חכם על היתרונות שלנו. ידענו לקבל החלטות טובות כשחולון התקרבה, ולסיים את המשחק".

19 שניות לסיום עורר אלפסי את זעמם של אוהדי חולון, כשלקח פסק זמן אף שהמשחק כבר היה גמור. "אני לא מסתכל על הקהל שלהם, אלא על הקבוצה שלי שנמצאת במשבר עמוק וחיפשה ניצחון ראשון אחרי שבעה הפסדים. הסתכלתי רק איך לנצח את המשחק. היו לנו שלוש שניות לעבור את החצי, ולכן לקחתי פסק זמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully