וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בחגיגה: כוכבי העבר של ליברפול ניצחו 2:3 את כוכבי העבר של מילאן

איזה יופי של גולים: פאולר וסיסה קבעו 0:2, פירלו ופנקארו השוו ל-2:2 בצמד נהדר, ואז הגיע שער הניצחון של ג'רארד בביצוע אדיר. צפו בתקציר המרגש

האתר הרשמי של ליברפול

צפו בתקציר המשחק

הערב (שבת) נערך משחק צדקה בין כוכבי העבר של ליברפול ומילאן באצטדיון אנפילד. שתי הקבוצות הזכירו נשכחות במשחק נהדר שנגמר בתוצאה 2:3 לזכות כוכבי ליברפול. רובי פאולר (27) וג'יבריל סיסה (51) קבעו 0:2 ליברפול, פירלו (61) ופנקארו (78) השוו, ומי שהיה אחראי על הדרמה וכבש את שער הניצחון בדקה ה-80 בפעם המי יודע כמה הוא הקפטן הבלתי מעורער של המרסיסיידרס ושחקן הבית של המועדון, סטיבן ג'רארד.

קשר העבר האנגלי, שמאמן כיום את גלאזגו ריינג'רס מהליגה הסקוטית (ומוביל אותה לעונה לא רעה כאשר היא נמצאת במקום השני אחרי סלטיק המובילה), כבש את שער הניצחון הנהדר אחרי מבצע אישי סוחף. "זה תמיד מיוחד לחזור לאנפילד עבורי, ובמיוחד ללבוש את החולצה אותה אני כה אוהב", אמר ג'רארד בסיום.

גם גלן ג'ונסון ששיחק בשורות המועדון בין השנים 2009-2015 דיבר על חזרתו לאנפילד: "זה היה מעולה. היה כיף לחזור ולשמוע שוב את הקהל מעודד ונהנה מביצועינו". שחקן נוסף שהתלהב מהערב הנוסטלגי היה כוכב המשחק בין הקבוצות בגמר ליגת האלופת בשנת 2005, לואיס גרסיה הספרדי: "תודה רבה על התמיכה! הייתה אווירה נהדרת ותמיד כיף לחזור לאנפילד, נתראה שנה הבאה".

גם במילאן השחקנים נראו נרגשים ונלהבים. קאקה, שזכה עם הקבוצה בליגת האלופות ב-2007 ונבחר באותה שנה לשחקן השנה בעולם, אמר: "היה משחק נהדר. לראות שוב את כל החברים באצטדיון סולד אאוט זאת חוויה בלתי נשכחת".

וגם: באמצע המשחק ייז'י דודק מתפנה לשחק עם אוהד על כיסא גלגלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully