וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיאמי: דויד פרר ריגש, פדרר התאושש, סרינה פרשה, אוסקה הודחה

דויד פרר, שבועות ספורים לפני הפרישה, הפתיע את זברב: "יום מיוחד". פדרר חזר מפיגור מערכה והחמיא, סרינה המתוסכלת שוב פצועה, אוסקה ראתה את יריבתה נוקמת

הטניסאי הספרדי דויד פרר. רויטרס
ניצחון גדול. פרר/רויטרס

חגיגת הטניס במיאמי, פלורידה, נמשכה גם הלילה (בין שבת לראשון) עם הרבה דרמות ומשחקים מסקרנים בטורניר הגברים מסבב המאסטרס 1,000 והנשים מסבב הפרמייר מנדטורי.

גברים

דויד פרר אומנם צפוי לפרוש עוד חודשיים, אבל בינתיים הוא מוכיח שיש לו עוד מה לתת: הלילה הוא גבר על המדורג 3 סשה זברב 6:2, 5:7, 3:6 והראה שגם בגיל 36 הוא מתמודד עם הטופ העולמי בכבוד. פרר, שצפוי לפרוש אחרי טורניר מדריד במאי, אמר: "זה יום מיוחד, כי לנצח שחקן טופ-10 כו סשה בשנה האחרונה שלי, זו מתנה. אני פשוט מנסה ליהנות מכל נקודה ומכל רגע".

רוג'ר פדרר, שמבוגר מפרר בשנה אך עדיין נהנה מקריירה עשירה, הצליח לחזור מפיגור מערכה וניצח את יריבו המולדבי ראדו אלבו 6:4, 5:7, 3:6, כשהוא מכה 14 אייסים מול המדורג 46 בעולם. "הוא הראה גישה נהדרת", אמר פדרר, "אני מכבד מאוד את השחקנים שאין להם את העוצמות את הפיזיות, ועדיין מצליחים למצוא דרכים אחרות לנצח. הוא שחקן נהדר, הוא הרשים אותי מאוד".

סטן ואוורינקה השוויצרי, המדורג 37 בעולם, הודח בסיבוב השני אחרי דרמה גדולה והפסד 5:7, 6:2, 7:6 (5) לפיליפ קראינוביץ' הסרבי שאמנם מדורג רק 103 בעולם, אבל חזר מפציעה ממושכת ונראה טוב בשבועות האחרונים.

דניס שפובאלוב, המדורג 23 בעולם ו-20 בטורניר, הצליח לחזור מפיגור מערכה ל-6:4, 1:6, 3:6 מול דן אוואנס הבריטי (97 בעולם) ועלה לסיבוב השלישי. קארן חצ'אנוב הרוסי, שמדורג 12 בעולם, הודח בסיבוב השני במפתיע עם 6:2, 6:3 מול ג'ורדן תומפסון האוסטרלי (77).

דויד גופן הבלגי (20), שפתח את השנה לא טוב אולי יצליח לשנות את הדברים במיאמי והוא כבר בסיבוב השלישי אחרי 4:6, 1:6 מול פאבלו אנדוחאר (88). דניל מדבדב הרוסי המצוין (15) טייל עם 2:6, 1:6 קל מול אדריאן מנארינו הצרפתי (55).

קווין אנדרסון הדרום אפריקאי (7) שיחק בפעם הראשונה מאז 16 בינואר והיה צריך לעבוד קשה במשך שעתיים ו-11 דקות כדי לנצח 4:6, 6:3, 3:6 את ז'אומה מונאר הספרדי (61). גריגור דימיטרוב, המדורג 29 בעולם, שיחק לראשונה מאז אליפות אוסטרליה וחזר כמו שצריך עם 1:6, 3:6 מול פליסיאנו לופס הספרדי בן ה-37 (94 בעולם) בתוך שעה בסיבוב השני.

פיליפ קראינוביץ' טניסאי שוויצרי. רויטרס
בדרך הנכונה. קראינוביץ'/רויטרס

נשים

סרינה וויליאמס, המדורגת עשירית, הייתה אמורה לפגוש את קיאנג וואנג מחר במסגרת הסיבוב השלישי אחרי שגברה על רבקה פטרסון השבדית בסיבוב השני. אלא שהאמריקאית נאלצה לפרוש מהטורניר בשל פציעה בברך רגל שמאל.

איזה רצף מדהים נגמר היום: נאומי אוסקה ניצחה 63 משחקים ברציפות שבהם היא מנצחת במערכה הראשונה, אבל היום המדורגת 1 בעולם הפסידה לשיי סו וויי 4:6, 7:6 (4), 6:3 מטיוואן (27 בטורניר). כזכור, שיי כבר הוליכה על אוסקה ביתרון מערכה ו-2:4 במערכה השנייה במפגש ביניהן באליפות אוסטרליה השנה, בטרם אוסקה ניצחה ודהרה עד לניצחון וזכייה בטורניר. היום הטיוואנזית הייתה רחוקה שתי נקודות מהפסד, בטרם השלימה מהפך וקאמבק בדרך לשמינית הגמר.

קרולין גרסיה הצרפתייה, שמדורגת 21 בעולם, לא פתחה טוב את השנה, אבל עכשיו היא כבר בשמינית הגמר במיאמי אחרי 0:6, 5:7 מרשים מאוד מול יוליה גרגס הגרמנייה (15 בעולם). פטרה קביטובה, פינליסטית אליפות אוסטרליה והמדורגת שנייה בעולם, הצליחה לעלות גם היא לשמינית הגמר עם 4:6, 6:3, 4:6 מול דונה וקיץ' (25) אחרי שעתיים ו-37 דקות.

אשלי בארטי האוסטרלית, המדורגת 11 בעולם, לא ריחמה על בת ארצה סמנתה סטוסור (83) והביסה אותה 0:6, 3:6 בתוך שעה אחת בלבד בדרך לשמינית הגמר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
סרינה וויליאמס טניסאית אמריקאית. רויטרס
נאלצה לפרוש. סרינה/רויטרס
הטניסאית היפנית נאומי אוסקה. רויטרס
נקמה. אוסקה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully