וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת הנוער: עדן קארצב כבש בתוספת הזמן, תיקו מול צרפת יספיק כדי לעלות ליורו

אחרי הצמד והבישול מול שוויץ, הקפטן הכריע בדקה ה-93 ב-0:1 על פולין והותיר את ישראל מושלמת בבית ה' של שלב העילית. תיקו ביום שלישי מול המארחת יקנה כרטיס לאליפות אירופה בארמניה

צילום: שלומי גבאי. עריכת וידאו: ניב מעוז

בווידאו: מסיבת העיתונאים של נבחרת ישראל לקראת אוסטריה

נבחרת הנוער תתמודד ביום שלישי עם צרפת על הכרטיס לאליפות אירופה שתיערך בקיץ בארמניה (14 עד 27 ביולי). הנבחרת הישראלית, אותה מאמן כרגע ניר לוין, השיגה הערב (שבת) 0:1 דרמטי על פולין משער של עדן קארצב בתוספת הזמן, ונותרה בראש בית ה' של שלב העילית לנבחרת עד גיל 19, כך שתיקו מול המארחת בעוד שלושה ימים בבלאן מירה, יספיק כדי להשיג את הכרטיס הנכסף.

אחרי הצמד והבישול של קארצב ב-0:3 המרשים על שוויץ במשחק הראשון, הפעם הקפטן חיכה עד לדקה ה-93 כדי להכריע. קארצב נעצר אצל השוער הפולני וגם כנעאן פספס הזדמנות טובה, אבל בדקה השלישית של תוספת הזמן בישל עילי אלמקייס לקפטן שהשאיר את הנבחרת מושלמת אחרי שני משחקים. צרפת כבשה במשחק המקביל בדקה ה-83 וגברה 2:3 על שוויץ, כך שלה יש ארבע נקודות. אם לא הייתה מנצחת, ישראל הייתה מבטיחה עלייה עוד הערב.

הרכב הנבחרת: דניאל פרץ, כארם ג'אבר, אלון שטרוזברג, אור בלוריאן, גיל כהן, עדן קארצב, מוחמד כנעאן (מאור לוי, 75), עילי אלמקייס, ליאל עבדה (רועי לוי, 75), תומר מכלוף, שאדי מסארווה (בר ארד, 67).

נבחרת הנוער של ישראל. אתר ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
מרחק נקודה מהיורו. שחקני נבחרת הנוער/אתר רשמי, אתר ההתאחדות לכדורגל

הכובש עדן קארצב אמר בסיום: "אני שמח מאוד. לקחנו שש נקודות חשובות ואנחנו מתמקדים במשחק הבא מול צרפת. אני שמח שעמדנו במטרות שלנו ואני מאמין שעם העבודה הקשה בחודשים האחרונים, אנחנו נצליח לעלות לאליפות אירופה".

המאמן ניר לוין: "ניצחנו בצדק במשחק שבו היינו עדיפים והתוצאה הייתה יכולה להיות גבוהה יותר. שיחקנו טוב, אבל לא הצלחנו לנצל את המצבים שלנו. אנחנו קרובים למטרה, אבל המשחק הכי חשוב עוד לפנינו. אני גאה בשחקנים על המשחק היום".

מנהל טכני נבחרות צעירות ישראל ניר לוין. מגד גוזני
המשחק הכי חשוב עוד לפנינו. ניר לוין/מגד גוזני

נבחרת הנערים (עד גיל 17) איבדה סיכוי להעפיל לאליפות אירופה, לאחר שהפסידה 2:0 להולנד המארחת במחזור השני של שלב העילית. ישראל הפסידה 1:0 לצ'כיה במשחק הראשון, ונותרה ללא נקודות, בעוד הולנד וצ'כיה כבר עם שש. הנבחרת תסיים את הטורניר ביום שלישי (20:00) מול צפון אירלנד המדורגת אחרונה, כאשר שתי הנבחרות תנסנה להשיג נקודות בכורה.

הרכב הנבחרת: בן דוד מוסאיוף, תמיר ארבל, מתן לוי, איתי בן חמו, נהוראי ביטון, רז ברוכיאן, אביאל זרגרי, איתן אזולאי, סוף פודגוראנו, רונן חנציס, ניב ברקוביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully