וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סייל סיכם על הארכת חוזה בבוסטון, ורלאנדר צפוי להישאר ביוסטון

האלופה שמרה על האס לחמש שנים נוספות תמורת 150 מיליון דולר, הסיי יאנג בלייק סנל האריך חוזה בטמפה ביי, פול גולדשמיט עובר לסנט לואיס, קימברל מתלבט בין אטלנטה למילווקי

כריס סייל. AP
לא הולך לשום מקום. סייל/AP

אחרי הארכת החוזה העצומה של מייק טראוט, מספר כוכבים נוספים צפויים להמשיך בקבוצותיהם בשנים הקרובות, בעוד העונה מתקרבת לפתיחתה בארצות הברית (לאחר שכבר נערכו שני משחקים ביפן).

כריס סייל, האייס של בוסטון בעונת האליפות אשתקד, סיכם על המשך דרכו בקבוצה לחמש שנים תמורת 150 מיליון דולר. החוזה החדש ייכנס לתוקפו ב-2020, כאשר בעונה הקרובה סייל ירוויח 13.5 מיליון דולר, לאחר שהקבוצה מימשה את האופציה עליו כצפוי.

מי שעוזב את בוסטון הוא הקלוזר קרייג קימברל, שאת עונתו העשירית ב-MLB יעשה ככל הנראה באטלנטה או מילווקי. קימברל החל את הקריירה עם הברייבס, שם הפך לאולסטאר ולאחד הקלוזרים הטובים בליגה.

ג'סטין ורלאנדר בן ה-36, שסיפק עונה נפלאה ב-2018, ימשיך ככל הנראה ביוסטון לאחר שהעלים ג'ים קריין הודה ששני הצדדים מעוניינים בהארכת חוזה. כרגע, ורלאנדר אמור להיות שחקן חופשי בסיום העונה הקרובה.

המגיש הנהדר סיים שני במרוץ לסיי יאנג של האמריקן ליג בעונה החולפת. מי שניצח אותו, בלייק סנל מטמפה ביי, האריך את חוזהו עם הרייז בחמש שנים תמורת 50 מיליון דולר.

ולקינוח, פול גולדשמיט מתקרב לסיכום בסנט לואיס על חוזה לחמש שנים תמורת 130 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully