וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפט האונס? יובנטוס מכחישה שהיא לא תטוס לארה"ב בגלל רונאלדו

אחרי הפרסומים שמסע ההכנה בקיץ הועבר לאסיה בגלל המשפט שמתנהל נגד הכוכב, המועדון הכחיש: "לא קשור לשחקן כזה או אחר"

רויטרס

בארה"ב דיווחו בימים האחרונים שיובנטוס תחרוג ממנהגה הקיץ ולא תשתתף בטורניר גביע האלופות היוקרתי בארה"ב. הסיבה הלא רשמית: משפט האונס שמתנהל נגד כוכב הקבוצה כריסטיאנו רונאלדו בגין תלונה שהגישה האמריקאית קתרין מיורגה. במועדון האיטלקי אישרו שהם יקיימו הפעם את מסע ההכנה שלהם באסיה, אך הכחישו את זה שהחלטה קשורה לרונאלדו.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן יובנטוס. רויטרס
הוא ממשיך להתרכז בכדורגל, ועושה את זה מצוין. כריסטיאנו רונאלדו/רויטרס

"כל קבוצה לוקחת מספר שיקולים באשר להיכן היא רוצה לשחק. ליובה יש העדפה לשחק באסיה משיקולים שלא קשורים לשחקן כזה או אחר. זה קשור לחסויות בעיקר", הגיבו במועדון, "זה תכנון של מועדון, לא יותר מזה".

יובנטוס שיחקה בשנתיים האחרונות בטורניר גביע האלופות בארה"ב, גם גם מנצ'סטר יונייטד וטוטנהאם שנטלו חלק בטורניר הזה, יקיימו הפעם מסע משחקים באסיה ולא באמריקה. רונאלדו עצמו השתתף בטורניר הזה בפעם האחרונה ב-2014 כשחקן ריאל מדריד כמובן. כזכור, הפורטוגלי בן ה-34 נשאר בטורינו באוגוסט האחרון להתאמן לבדו בזמן שהקבוצה נטלה חלק בטורניר בארה"ב. משפט האונס נחשף לציבור הרחב לראשונה באוקטובר 2018, הרבה אחרי שה"אונס" לכאורה התרחש ביוני 2009 בלאס וגאס. רונאלדו ועורכי דינו מכחישים כמובן את האישום המיוחס להם והתיק לא התקדם בחודשים האחרונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully