וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיאז' קק: "היינו צריכים לנצח". בויאן יוקיץ': "לא היינו מוכנים לקרן של ישראל"

מאמן נבחרת סלובניה סיכם את ה-1:1 בחיפה: "החמצנו ונענשנו, הגבנו רע לשוויון שלהם, אבל היו דברים שאהבתי". הקפטן הודה: "הגבנו לא טוב לקרן"

רויטרס

נבחרת סלובניה קיבלה בסיפוק את הנקודה שהשיגה בחיפה. אמנם היא שוב כשלה בניסיון לנצח משחק חוץ בפתיחת קמפיין, דבר שמעולם לא הצליחה לעשות, אבל השיגה הערב (חמישי) 1:1 מול ישראל שמתחרה איתה ועם אוסטריה על המקום השני בבית ז'. ביום ראשון תארח סלובניה את מקדוניה, בזמן שאוסטריה תגיע ארצה אחרי ההפסד הביתי 1:0 לפולין.

מתיאז' קק, מאמן נבחרת סלובניה, אמר בסיום: "היה משחק קשה, אהבתי הרבה דברים ואני מרוצה, אבל היו גם דברים שיכולנו לעשות טוב יותר. היינו צריכים לנצח, אבל החמצנו ועל זה נענשים ברמות האלה. הגבנו רע מאוד לשער שלהם. בהתחשב בזה, הבחורים ראויים למחמאה. צריך לחיות עם זה. לא אכזבנו, הראנו פוטנציאל".

על הכוכב יוסיפ איליצ'יץ': "הכי אהבתי את הריצה שלו אחרי כדור אבוד כשנותרו חמש דקות לסיום המשחק. זה משהו שאפשר לבנות עליו להמשך. זו ההוכחה מצדו שלשחק עבור סלובניה זה משהו מיוחד. היום, בכל אופן, אני מרוצה ממנו".

צפו בתקציר המשחק

אנדרז' שפוראר שחקן נבחרת סלובניה חוגג (מימין). רויטרס
אנדרז' שפוראר חוגג את שער הבכורה שלו במדי הנבחרת/רויטרס

הקפטן בויאן יוקיץ' התייחס לשער השוויון: "הם הוציאו את הקרן מהר מאוד ולא היינו ערוכים מספיק. שני החלוצים שלהם היו צמודים לבלמים שלנו, לא הגבנו טוב וספגנו. בסך הכול היה לנו משחק נחמד, הראנו שאנחנו בכיוון הנכון".

הכובש אנדרז' שפוראר: "שלטנו במשחק והיו לנו יותר הזדמנויות מאשר לישראל. אנחנו מאוכזבים, אבל נקודה פה היא בסדר. אנחנו רוצים להשיג ארבע נקודות מהשבוע הבא. היה לנו משחק טוב ויצרנו לא מעט מצבים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully