וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסכסוך נגמר: מאורו איקרדי החליט לחזור לסגל ולאימוני אינטר

החלוץ הארגנטינאי והקפטן לשעבר, שלא שיחק מאז תחילת פברואר והסתכסך עם הנהלת הקבוצה בנוגע להארכת חוזהו, חוזר לעניינים

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: זינדין זידאן חוזר לריאל מדריד

אחרי נתק וסכסוך תקשורתי ארוך, מאורו איקרדי החליט היום (חמישי) לחזור לסגל ולאימוני אינטר. החלוץ הסורר בן ה-26 שלא עמד לרשות הנראזורי מאז ה-12 לפברואר בעקבות פציעה בברכו, שב רשמית לאימוני הקבוצה. החלוץ הארגנטינאי הגיע היום למתחם האימונים, בו מספר אוהדים המתינו לו על מנת לבקש חתימות ותמונות מהקפטן לשעבר. גם חברי ההנהלה והעומד בראשה באפה מארוטה, איתו הסתכסך איקרדי, היו באיזור מתחם האימונים ובירכו אותו לשלום.

כזכור, איקרדי הסתכסך עם מארוטה והחרים את אימוני ומשחקי הקבוצה בששת השבועות האחרונים. בזמן שהכוכב לא היה חלק מהסגל, הוא איבד את סרט הקפטן לשוער הסלובני סמיר האנדנוביץ'. מאמן אינטר, לוצ'יאנו ספאלטי, התבטא בנושא ואמר: "מי שלא מכבד את הסמל של המועדון, לא ראוי לענוד את סרט הקפטן". השחקן, בצוותא עם אשתו והסוכנת שלו וונדה נארה, הסתכסכו בפומבי עם מנהלי אינטר בנוגע להארכת החוזה של השחקן. הפרשיה עברה את גבולות הטעם הטוב בתקשורת האיטלקית כששלל דמויות בספורט האיטלקי הגיבו את דעתם בנושא הלוהט.

כעת נשאר רק לראות האם חזרתו של איקרדי לסגל הקבוצה תצליח, או שהצדדים ייפרדו סופית בתום העונה הנוכחית. לחלוץ יש חוזה עד תום העונה הבאה ומכירתו בסוף העונה היא אולי ההזדמנות האחרונה של הקבוצה ממילאנו להרוויח על הסקורר את הסכומים שהיא דורשת, שהם בסביבות 110 מיליון יורו.

מאורו איקרדי אינטר. רויטרס
הסכסוך הסתיים באופן סופי? ימים יגידו. מאורו איקרדי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully