וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ואל אמביד שולח מסר לבוסטון: "אני השחקן הכי בלתי-עציר בליגה"

סנטר פילדלפיה סוף סוף הכניע את הסלטיקס, באטלר: "אפשר לעשות משהו מיוחד". וגם: איך הופכים 20 דולר ל-104 אלף דולר?

עריכה: מתן חדד

בשעה טובה ומוצלחת, אחרי שלושה הפסדים העונה, פילדלפיה הצליחה להכניע את בוסטון. הסיקסרס ניצחו הלילה (בין רביעי לחמישי) 115:118 ועשו זאת בעיקר בזכות שחקן אחד: ג'ואל אמביד. הסנטר שהתקשה מול הסלטיקס בעבר קיבל אקסטרה מוטיבציה בתחילת המחצית השנייה, כשנדחף על ידי מרכוס סמארט וקם כדי לתקוף אותו בחזרה. עימות פיזי אמנם נמנע, אולם סמארט הורחק, אמביד נותר על הפרקט, קלע שמונה נקודות ברציפות ועזר לסגור פיגור בן 15 נקודות. במאני טיים הוסיף חסימה על קיירי אירווינג, ואפשר לג'ימי באטלר לסגור עניין.

אמביד סיים עם 37 נקודות (20 מ-21 מהעונשין) ו-22 ריבאונדים, כשכל שחקני החמישייה של הסיקסרס קלעו 13 נקודות או יותר. בסיום, הודה שהעימות עם סמארט דווקא סייע לו. "עימותים כאלה עוזרים לי ולקהל, ברור שהייתי עצבני כי זו היתה מכה מלוכלכת, לא ראיתי אותה מגיעה. כל הזמן שמעתי שבוסטון שומרת עלי טוב יותר מכל קבוצה אחרת. פשוט הייתי צריך לצאת למגרש ולהראות שאני השחקן הכי בלתי עציר בליגה. זה ניצחון חשוב וצעד גדול לאן שאנחנו רוצים להגיע".

מאמנו ברט בראון הסכים: "הוא היה מאוד, מאוד דומיננטי הלילה. הוא הראה בשלל דרכים כמה חשוב לו לנצח ואני מכבד את הרוע שלו". מבחינת ג'ימי באטלר, לא מדובר רק ברוע אלא גם בכישרון: "יש לנו כישרון אמיתי בחמישייה הפותחת. יש פה חבורת שחקנים שיכולה לעשות משהו מיוחד אם כולה תהיה באותו ראש".

אמביד ממשיך לעקוץ

"אני מאוכזב ממרכוס", הודה בראד סטיבנס. "אנחנו זקוקים לו. ביינס כבר בחוץ, אנחנו צריכים אותו איתנו, לא משנה מה קורה".

עוד לפני המשחק אמר קיירי אירווינג לתקשורת כי הוא "בהחלט ייקח כמה משחקים כדי לנוח לפני הפלייאוף, זה לא הגיוני לשים דגש כל כך גדול על העונה הסדירה כשאתה מתכונן לקרבות בפלייאוף". בראד סטיבנס הגיב לכך: "עוד לא דיברתי איתו על זה ממש, אבל זה פחות או יותר מה שאנחנו חושבים. זה בסדר, אבל צריך לחשוב גם על מאבקי המיקום".

עוד באותו נושא

פילדלפיה גברה על בוסטון, 57 נקודות והפסד להארדן, OKC צונחת

לכתבה המלאה

* ג'יימס הארדן החזיר את יוסטון מפיגור גדול, אבל גם 57 נקודות לא הספיקו בהפסד המפתיע של יוסטון 126:125 בממפיס אחרי הארכה. "חפרנו לעצמנו בור גדול מדי", הודה הכוכב, שקלע 57 גם במפגש הקודם עם הגריזליס. "מדי פעם יש משחקים כאלה", אמר מייק ד'אנטוני. "צריך פשוט להמשיך הלאה, די זרקנו את המשחק הזה".

* אם העונה הסדירה של ה-NBA היתה מסתיימת היום, היינו מקבלים קרב אדיר בין גולדן סטייט ואוקלהומה סיטי כבר בסיבוב הראשון. הת'אנדר אמנם חזרו מפיגור בן 20 נקודות, כפו הארכה מול טורונטו אך בסופו של דבר הפסידו 123:114 וירדו למקום השמיני במערב. "אנחנו עדיין שולטים בגורל שלנו", התעקש פול ג'ורג'.

* ונסיים עם אחד ההימורים הכי מרשימים שתראו ב-NBA: אדם ששמו עדיין לא נחשף הימר ב-8 במרץ על 20 סעיפים שונים - ניצחונות של 14 פייבוריטיות, שלוש אנדרדוגיות, ושלושה אוברים באובר/אנדר. הוא צדק בכולם, וכך הפך 25 דולר ל-104,412 דולר. תחילת הערב טמן בחובו דרמה גדולה, כאשר בראדלי ביל החטיא בסמוך לבאזר, וההימור ששארלוט האנדרדוגית תנצח את וושינגטון נתפס, עם 111:112. ההימור האחרון של הערב היה הניצחון של הקליפרס 110:118 על אוקלהומה סיטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully