וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: יובנטוס לא תטוס לארה"ב בגלל פרשת האונס של רונאלדו

ב"ניו יורק טיימס" טוענים: האיטלקים יעבירו את טורניר ההכנה שלהם לאסיה בגלל התלונה שהגישה קתרין מיורגה נגד הכוכב הפורטוגלי

עריכת וידאו: מתן חדד

יובנטוס התרגלה בשנים האחרונות לקחת חלק בטורניר גביע האלופות המסורתי. טורניר הכנה לעונה שנערך בדרך כלל בארה"ב בהשתתפות כמה מהמועדונים הגדולים באירופה. אולם, על פי "ניו יורק טיימס", בקיץ הקרוב האלופה האיטלקית תעשה את ההכנה שלה באסיה. הסיבה: להימנע ממעצר אפשרי של כוכב הקבוצה כריסטיאנו רונאלדו.

כזכור, רונאלדו נחשד באונס של קתרין מאיורגה האמריקאית עמה בילה בבית מלון בלאס וגאס ב-2009 והחשש הוא שהפורטוגלי עלול להסתבך עם הרשויות בעקבות המשפט שעומד נגדו. בעקבות זאת, יובה תערוך את ההכנה שלה בקיץ בסין וסינגפור. ביובה מכחישים שזו הסיבה לשינוי וטוענים שזה לגיטימי לערוך מסע הכנה ביבשת אסיה, שם יש שוק נרחב והרבה אוהדים למועדון. טורניר גביע האלופות הוא טורניר ההכנה הגדול ביותר ובדרך כלל לוקחות בו חלק קבוצות כמו ארסנל, מילאן, באיירן מינכן, מנצ'סטר יונייטד ואחרות.

כריסטיאנו רונאלדו יובנטוס. רויטרס
פרסונה נון גרטה בארה"ב. רונאלדו/רויטרס

רונאלדו התייחס באוקטובר האחרון לפרשייה ואמר: "לא אשקר, אני לא מרוצה מהמצב. עורכי הדין שלי בטוחים בעצמם וכך גם אני. בסוף, האמת תמיד יוצאת לאור". הפורטוגלי גם התייחס לשמועות אודות הסכם השתיקה שערך עם מאיורגה: "אין בהסכם הזה שום הודאה של אשמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully