וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מנצ'סטר סיטי סיכמה על רכישתו של סאול תמורת 80 מיליון יורו

באנגליה טוענים שאלופת אנגליה הגיעה לסיכום עם אתלטיקו מדריד ותחתים את הקשר הספרדי כמחליפו של פרננדיניו בעונה הבאה

עריכת וידאו: מתן חדד

העונה עדיין בעיצומה, אך מנצ'סטר סיטי כבר בדרך להחתמה ראשונה לקראת העונה הבאה. ב-ESPN וגם בתקשורת האנגלית מדווחים היום (רביעי) שאלופת אנגליה הגיעה לסיום על רכישתו של סאול ניגז קשרה של אתלטיקו מדריד. פפ גווארדיולה מאמן סיטי סימן את הקשר בן ה-24 כמחליפו המיועד של פרננדיניו ואחרי שהפסיד לברצלונה במאבק על רכישתו של פרנקי דה יונג, סאול צפוי לאייש את העמדה הזו שלא משופעת בהרבה שחקנים.

סאול אתלטיקו מדריד. AP
יעזוב את אתלטיקו מדריד בקיץ. סאול/AP

נציגיו של סאול כבר היו בקשר בחודשים האחרונים עם ראשי ברצלונה, שגם היא מעוניינת בו מאוד למרות שכבר סגרה עם דה יונג לעונה הבאה. ההדחה המוקדמת יחסית של אתלטיקו מדריד מליגת האלופות אחרי שניצחה 0:2 במשחק הראשון את יובנטוס, מעמידה בספק את עתידם של מספר שחקני מפתח במועדון, כולל את הכוכב הגדול אנטואן גריזמן. על פי הדיווחים אתלטיקו דורשת 120 מיליון יורו עבור הקשר, אבל הקשר יימכר תמורת בסביבות 80 מיליון יורו.

בסיטי מחפשים כבר שנתיים מחליף לפרננדיניו, שיהיה בן 34 במאי וסאול הוא הקשר הנבחר של פפ. סאול נדד לראיו וייקאנו עונה אחת, אך מאז 2014 הוא משחק באתלטיקו תחת דייגו סימאונה. העונה הוא רשם 23 הופעות בהרכב של הקבוצה בליגה וכבש שלושה שערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully