וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי בריאנט: "אנתוני דייויס שווה יותר מקוזמה, בול ואינגרם ביחד"

כוכב העבר של הלייקרס התייחס לטרייד שכשל: "דייויס הוא אחד השחקנים הטובים בהיסטוריה". דוק ריברס הפריך את השמועות שיאמן את הקבוצה: "לא מתכנן לעזוב את הקליפרס בקרוב"

קובי בריאנט שחקן לוס אנג'לס לייקרס. AP
תומך בטרייד על דייויס בכל מחיר. קובי בריאנט/AP

מג'יק ג'ונסון ספג הרבה מאוד ביקורות בעקבות ניסיון הטרייד הכושל על אנתוני דייויס. הלייקרס היו מוכנים להקריב הרבה מאוד עבור הכוכב של ניו אורלינס שהודיע שלא יאריך חוזה בשורות הפליקנס, כאשר ההדלפות היו שהקבוצה מוכנה לוותר תמורת הסנטר על ברנדון אינגרם, קייל קוזמה ולונזו בול - שלושת שחקני העתיד שלה.

מי שדווקא תמך במג'יק היה לא אחר מאשר קובי בריאנט, כוכב העבר האגדי שאמר בראיון ל"אס" הספרדי: "אנתוני דייויס יותר טוב מקוזמה, לונזו ואינגרם ביחד. דייויס הוא אחד השחקנים הכי טובים בעולם. לא רק נכון לעכשיו, בהיסטוריה. אין פה שאלה. אם אתה יכול לעשות טרייד על דייויס, אתה עושה את זה. יש לנו שלושה שחקנים מאוד צריכים שעובדים חזק. הם חכמים וצריכים להתפתח, אבל לא אומרים לא לאנתוני דייויס".

לצערה של הלייקרס, שקיוותה מאוד לצרף עוד כוכב לצידו של לברון ג'יימס, הפליקנס דחו את ההצעה האחרונה הנואשת תמורת הכוכב שכללה את בול, קוזמה, אינגרם, ג'ו הארט, איביצה זובאץ, קלדוול פופ ושתי בחירות סיבוב ראשון בדראפט. הלייקרס ינסו שוב לצרף את הכוכב בקיץ, אבל גם בוסטון צפויה להיכנס לתמונה. בכל מקרה, בול ואינגרם לא ישחקו יותר העונה בשל פציעות ממושכות שסיימו להם את העונה.

דוק ריברס. AP
יחליף את לוק וולטון בקיץ? דוק ריברס/AP

מי שעוד מסיים חוזה בקיץ ושמו קושר עם הלייקרס הוא דוק ריברס, מאמנה של לוס אנג'לס קליפרס. ריברס הוא אחד המועמדים להחליף את לוק וולטון בקיץ, אבל לפחות על פי הציטוטים שלו הבוקר, הוא לא מתכוון לעשות את זה. "יש לי משרה וללייקרס יש מאמן. אני לא הולך לשום מקום", אמר ריברס לפני משחק קבוצתו מול אינדיאנה, "אני מתכוון להיות פה עד שסטיב (באלמר הבעלים) יגיד לי ללכת. אני מתכוון להיות פה תקופה ארוכה".

"מג'יק ג'ונסון ואני חברים מאוד טובים, זה מה שאנחנו. לא שוחחנו מעבר לזה", הוסיף ריברס, "אני וסטיב דיברנו מוקדם יותר השנה והחלטנו שלא נגיד כלום בנושא. העבודה שלי כאן עדיין לא הסתיימה. יש לנו סיכום בעל פה ורק נותר לנסח את ההסכמים ולהתעסק עם הניירת. סטיב הוא איש של מילה".

הקליפרס עשו חריש עמוק בשנתיים האחרונות והעונה גם נפרדו משחקן משמעותי כמו טוביאס האריס שעבר בטרייד לפילדלפיה, אך למרות סגל לא נוצץ במיוחד הם נותנים עונה די טובה והבטיחו כמעט סופית את המקום בפלייאוך, כשהם מרוחקים רק חצי משחק מסן אנטוניו שבמקום החמישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully