וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויניסיוס: "לעולם לא אלבש את החולצה של ברצלונה. חולם על כדור הזהב"

הכישרון הברזילאי של ריאל מדריד (18) דיבר על היריבה המושבעת: "הציעו לי יותר כסף". על רודריגו: "הוא יהיה ברמה של ניימאר ואמבפה"

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: ציטוטי זינדין זידאן

ריאל מדריד צפויה לעבור מהפכה של ממש בקיץ כשלא מעט שחקנים צפויים לעזוב בעקבות העונה המאכזבת. אולם, מי שבטוח ימשיך ללבוש את מדי הבלאנקוס ולשחק תחת זידאן בשנים הקרובות הוא ויניסיוס. הכישרון הברזילאי הצעיר הפך לשחקן הרכב קבוע אצל סולארי, עד שנפצע בצורה די קשה וסיים את העונה.

ויניסיוס, שהיה מחוזר גם על ידי ברצלונה, נשאל בראיון מקיף שערך אם הוא היה מוכן לשחק ביריבה הקטלאנית הגדולה ואמר: "לעולם לא אלבש את החולצה של בארסה. אני תמיד חושב על מה שהכי טוב עבורי. המשפחה שלי רצתה שאשחק במדריד ואחיה במדריד. ברצלונה הציעה לי יותר כסף, אבל רציתי להיות חלק מהפרויקט של ריאל. מרסלו וקאסמירו דיברו איתי. הם עזרו לי מאוד".

ויניסיוס שחקן ריאל מדריד לאחר החמצה. רויטרס
"לעולם לא אשחק בברצלונה". ויניסיוס/רויטרס

על הלחץ עמו הוא מתמודד מאז שנרכש מפלמנגו תמורת 45 מיליון יורו: "יש עליי לחץ מאז שהתחלתי לשחק בפלמנגו. כשחתמתי בריאל מדריד, הלחץ גדל באופן משמעותי כמובן, אבל אני תמיד מקשיב לאנשים הקרובים שלי כדי לעשות את הדברים בצורה נכונה".

על השאיפות האישיות אמר: "אני עובד קשה כדי לזכות בכדור הזהב. לא יודע מתי, אולי כשאהיה בן 25 או 26. אני כבר משחק עם השחקנים הכי טובים ואני רק בין 18. זה מאוד עוזר לשחק עם שחקנים כאלו".

ויניסיוס שיבח את רודריגו, עוד כישרון ברזילאי שנרכש על ידי הבלאנקוס מסנטוס: "הוא הולך להיות שחקן גדול, כמו ניימאר או אמבפה. יש לו כל מה שצריך, איכות מרשימה ואחד על אחד. הוא הופך הכל ליותר קל. הוא יגיע בקרוב ויעזור לכולם".

על כך שברזילאים יצא שם של "בליינים": "לא כל הברזילאים אותו דבר, ולא כולם הולכים למסיבות. אבל גם שחקנים צריכים לצאת מדי פעם כשהם בחופשה למשל. כשאתה על הדשא אתה צריך לחשוב רק על הקבוצה שלך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully