וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: מכבי רעננה ממשיכה לטייל, אשקלון מתקרבת לפלייאוף

המוליכה נתנה עוד תצוגה התקפית עם 107:114 על עפולה, אשקלון השיגה ניצחון רביעי רצוף, 71:93 על הפועל חיפה. מוצקין השנייה ניצחה ביבנה

שני מחזורים נותרו לסיום העונה הסדירה בלאומית והערב (שלישי) נערך מחזור מלא של שבעה משחקים. מכבי רעננה המוליכה ניצחה את עפולה בתצוגה התקפית. מוצקין השנייה ניצחה ביבנה ואשקלון השיגה ניצחון רביעי ברציפות והתקרבה להבטחת הפלייאוף.

ווילי וורקמן שחקן מכבי חיפה. לילך וייס רוזנברג
ניצחון קליל על כפר סבא. ווילי וורקמן/לילך וייס רוזנברג

מכבי רעננה - הפועל עפולה 107:114

"גולדן סטייט" של הליגה הלאומית המשיכה במופעי ההתקפה שלה עם עוד תצוגה מרשימה בעונה הסדירה הכמעט מושלמת שלה. ווין לנגסטון להט עם 32 נקודות ו-9 ריבאונדים למארחים, שנהנו גם מ-29 נקודות ו-6 אסיסטים של שגיב דוד. ג'אמר גאלי הוסיף 22 לקבוצה שתסיים את העונה הסדירה במקום הראשון ותחכה לראות מי תפגוש אותה מהמקום השמיני.

מכבי יבנה - מכבי קריית מוצקין 88:70

למרות ששוב שיחקה עם זר אחד, הקבוצה של רועי פרל ניצחה בקלות ביבנה עם התפוצצות וריצת 0:14 ברבע הרביעי. חביאר קארטר הזר היחיד של האורחים הוביל אותם עם 20, אבל זיו בן צבי היה איש המשחק הזה עם שורה סטטיסטית של 17 נקודות, 8 ריבאונדים, 8 אסיסטים וסחיטה של 9 עבירות. יותר מכל שאר הקבוצה שלו ביחד. ברנדון אדוארדס קלע 18 ליבנה, שתיאבק עד הרגע האחרון על מקום בפלייאוף.

אליצור אשקלון - הפועל חיפה 71:93

ניצחון רביעי לאשקלונים שטיפסו למקום השישי בטבלת הלאומית והם בדרך להיכנס לפלייאוף למרות סגל צנוע במיוחד וציפיות דלות. בילי מקשפרד בלט עם 21 נקודות ו-13 ריבאונדים, ניב ברקוביץ' נתן משחק מצוין של 12 נקודות ו-10 אסיסטים והזכיר את אבא בימיו הגדולים.

seperator

משחקים נוספים:

מכבי הוד השרון - הפועל גליל עליון 82:78
אליצור קריית אתא - מכבי רחובות 88:91
הפועל רמת גן/גבעתיים - אליצור נתניה 79:71
מכבי חיפה - הפועל כפר סבא 64:90

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully