וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: הסינים הקדימו לשלם על סבע, הטורקים ממשיכים להתעלם

19.3.2019 / 21:41

גוואנגז'ו R&F לא חיכתה לסוף החודש והעבירה 2.5 מיליון יורו שהם מחצית מסכום הרכישה של דיא סבע, בעוד טרבזונספור עדיין לא שילמה את הכסף עבור אנתוני וואקמה. בבאר שבע עשויים לפנות לערכאות משפטיות

פלייר כנס תקשורת/צילום: יוסי ציפקיס. עריכת וידאו: מתן חדד

גוואנגז'ו R&F הקדימה והעבירה להפועל באר שבע כבר השבוע את התשלום הראשון בסך 2.5 מיליון יורו עבור רכישת דיא סבע. על פי ההסכם בין המועדונים, הסינים היו מחויבים להעביר את התשלום הראשון מתוך 5 מיליון יורו עד סוף החודש הנוכחי, ואת התשלום הנוכחי בינואר 2020.

גוונאגז'ו לא חיכתה לסוף החודש וכבר העבירה את מחצית הסכום, כאשר מן העבר השני הפועל באר שבע עדיין מחכה לתשלום עבור אנתוני וואקמה שנמכר לטרבזונספור במיליון יורו בקיץ. למרות פניות חוזרות ונשנות של באר שבע לטורקים, והעברת מסר ברור לפיו תפנה לערכאות משפטיות בנושא, טרבזונספור עדיין לא שילמה את הכסף עבור וואקמה. היועצים המשפטיים של המועדון כבר מגבשים כתב תביעה, אם הסכום לא יועבר בימים הקרובים. יש לציין בעניינו של סבע, כי כמה קבוצות מחכות לדמי הסולידריות מהמכירה בסך כולל של 250 אלף יורו, ביניהן הפועל חיפה ובית"ר טוברוק.

אנתוני וואקמה חיצוני בלבד. אתר רשמי טרבזונספור, אתר רשמי
עושה חיל בטורקיה, אבל הכסף עבורו עדיין לא הגיע. אנתוני וואקמה/אתר רשמי, אתר רשמי טרבזונספור

בינתיים, בהפועל באר שבע מרוצים מאוד מהניצחון על מכבי נתניה שהוציא את הקבוצה לפגרת הנבחרת באווירה טובה מאוד. במועדון ממשיכים לסמן כמטרה מוצהרת את המקום השני ואת ההשתתפות באירופה בקיץ.

הבלם חאתם עבד אלחמיד ימשיך בתהליך ההחלמה מתאונת הדרכים שעבר. השחקן נמצא עדיין בביתו ויגיע בימים הקרובים לבית החולים לצורך בדיקות נוספות, מאחר שמדובר בפגיעת ראש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully