וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראוט והאיינג'לס סיכמו על הארכת חוזה ל-12 שנים תמורת 430 מיליון דולר

הכוכב הגדול של לוס אנג'לס ויתר על האפשרות להפוך בסיום העונה הקרובה לשחקן חופשי ויקבל את החוזה הגבוה בתולדות הספורט המקצועני. אלכס ברגמן יקבל 100 מיליון לשש שנים מיוסטון, לארי באאר לא יואשם באלימות נגד אשתו

מייק טראוט לוס אנג'לס איינג'לס. AP
לאן הוא יוכל להוביל את LA? טראוט/AP

אחרי שמני מצ'אדו וברייס הארפר מצאו במהלך השבועות האחרונים קבוצות חדשות וחתמו על חוזי עתק בתור שחקנים חופשיים, העיניים של חובבי הבייסבול הופנו לפגרה הבאה, של 2020, אז אמור היה מייק טראוט, שנחשב בעיני רבים לשחקן הטוב בעולם, להפוך גם הוא לשחקן חופשי. אלא שטראוט לא הולך לשום מקום.

ג'ף פסאן מ-ESPN דיווח היום (שלישי) כי טראוט וקבוצתו לוס אנג'לס איינג'ס הגיעו לסיכום על הארכת חוזה ל-12 שנים תמורת לא פחות מ-430 מיליון דולר. הסנטרפילדר יקבל את החוזה הגדול ביותר בתולדות הספורט המקצועני - 36 מיליון דולר בממוצע לעונה, קצת יותר מה-34.4 שקיבל זאק גריינקי מאריזונה.

טראוט בן ה-27 זכה פעמיים בעבר בתואר ה-MVP של האמריקן ליג וסיים במקום השני בארבע מקרים נוספים. אם היה מחליט להפוך לשחקן חופשי בסיום העונה הקרובה, היה מחוזר על ידי רוב הקבוצות בליגה והארפר כבר הציע לו לחבור אליו בפילדלפיה בעתיד, אך טראוט בחר לקשור את עתידו בזה של הקבוצה מ-LA, למרות שקבוצתית הוא לא זכה ליותר מדי הצלחות שם לאורך הקריירה.

הכוכב של האיינג'לס מחזיק בנתון ה-WAR (הבוחן את חשיבות השחקן לניצחון הקבוצה) הגבוה אי פעם לשחקן בגילו וחבט ל-240 הומראנים ב-1,065 משחקים בקריירה, תוך שהוא מכניס 648 ריצות.

*** עוד חוזה משמעותי שסוכם היום ישאיר את אלכס ברגמן ביוסטון לשש שנים נוספות תמורת 100 מיליון דולר. ברגמן בן ה-24 כיכב בעונה החולפת במדי האסטרוס וסיים חמישי במרוץ ל-MVP עם 31 הומראנים ו-103 הכנסות רצים.

*** התובע המחוזי בסן פרנסיסקו לא יגיש כתב אישום נגד יו"ר סן פרנסיסקו ג'איינטס, לארי באאר, בעקבות התקרית בין באאר לאשתו מתחילת החודש, בה הוא צולם דוחף אותה לרצפה בפארק ציבורי בעיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully