וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר ברקוביץ' חזר לאמן את הפועל ראשון לציון

המאמן שעמד על הקווים בתחילת העונה, יחליף את רון מרקוס שהתפטר. ברקוביץ' עזב את הפועל רמת גן לפני כחודשיים בשידור ישיר

ניר ברקוביץ' מאמן הפועל ראשון לציון. שלומי גבאי
מכיר היטב את הקבוצה. ברקוביץ'/שלומי גבאי

אחרי שטען בכמה מקרים כי אין בכוונתו לשוב לאמן את הפועל ראשון לציון, ניר ברקוביץ' חזר היום (שלישי) לתפקיד מאמן הקבוצה, לאור בקשתו של אחיו איל ברקוביץ', המחזיק בזכויות הניהול של המועדון. ניר כבר העביר את אימון הקבוצה בראשון בערב וכעת מונה רשמית במקום רון מרקוס, שהחליף אותו בחודש ספטמבר והחליט להתפטר לאחר ההפסד 2:1 להפועל עפולה ביום שישי האחרון.

כזכור, האח הצעיר לבית ברקוביץ' אימן את הפועל ראשון לציון ב-27 משחקים בעונה שעברה (אחרי שהחליף את גילי לבנדה) וסיים איתה במקום השלישי, בפיגור נקודה מהפועל חדרה שעלתה לליגת העל. העונה עזב את הקבוצה לאחר עימותים חוזרים עם האוהדים ופתיחת עונה לא טובה שכללה שתי תוצאות תיקו ושני הפסדים, וחתם מיד בהפועל רמת גן, ממנה התפטר בשידור חי לפני כחודשיים בטענה כי ההנהלה החתימה שחקנים שלא רצה.

עכשיו ינסה ניר ברקוביץ' להשאיר את הפועל ראשון לציון בליגה הלאומית, שם הקבוצה נמצאת כרגע במקום ה-12 ורק שתי נקודות מבני לוד המדורגת במקום ה-15, ממנו יורדים ישירות לליגה א'. את העונה הסדירה תסיים ראשון לציון עם שני משחקי תחתית קריטיים: בבית מול הפועל מרמורק ביום שישי הקרוב ובחוץ נגד לוד שבוע לאחר מכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully