וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאנל נשים וכדורגל: "כדורגל הוא משחק שווה - לנשים ולגברים"

במסגרת אירועי החודש לקידום נשים בכדורגל, התכנית 'בועטים את הגזענות והאלימות מהמגרשים' מבית הקרן החדשה לישראל ובשיתוף עם ההתאחדות לכדורגל וארגון השחקנים, אירחה פאנל נשים מיוחד מול יותר מ-130 בנות יהודיות וערביות

מנהלת ליגת העל

בווידאו: VAR בישראל

במסגרת אירועי החודש לקידום נשים בכדורגל, התכנית 'בועטים את הגזענות והאלימות מהמגרשים' מבית הקרן החדשה לישראל ובשיתוף עם ההתאחדות לכדורגל וארגון השחקנים, אירחה פאנל נשים מיוחד בנושא נשים וכדורגל מול יותר מ-130 בנות יהודיות וערביות.

נציגת הנבחרת לאחריות חברתית, אשרת עיני, אמרה בפאנל: "משחק כדורגל זה משחק כדורגל, וזה לא משנה איזה מגדר משחק אותו. היום אני רואה שלא לוקחים אף אחת בגלל שהיא אישה. קארין נבחרה פה אחד להיות יו"ר ארגון שחקנים כי היא הכי מתאימה לתפקיד."

מאמן נבחרת הנשים והנוער, גיא עזורי, הוסיף: "אימון נבחרת הנשים הפך אותי למאמן טוב יותר. אין הבדל בין בן ובת שמשחקים כדורגל, מתאמנים אותו דבר, מתכוננים אותו דבר ועולים למגרש במטרה לשחק ולנצח".

פאנל נשים מיוחד בנושא נשים וכדורגל. יוסי זליגר, אתר רשמי
משתתפי הפאנל/אתר רשמי, יוסי זליגר

קארין סנדל, יו"ר ארגון השחקנים ושיאנית ההופעות בנבחרת ישראל אמרה: "אני חושבת שהנראות של הענף כמעט ולא קיימת. בפעמים המעוטות שאנחנו מגיעות לאולפן זה נותן חשיפה מעטה אבל הענף לא מקבל מספיק במה כדי לאפשר לקהל להתחבר, לשחקניות לחלום ולקבל השראה לקחת חלק מהמשחק".

מרים אבו גאנם, אשר נבחרה על ידי ארגון FARE לאחת מ-20 השחקנים והשחקניות ששינו את הכדורגל האירופי ב-20 השנים האחרונות הוסיפה: "תמיד יהיה מי שיבקר ויעיר. אסור להקשיב תקשיבו להם. צאו, שחקו, תהנו".

קארין סנדל. יוסי זליגר, אתר רשמי
קארין סנדל/אתר רשמי, יוסי זליגר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully