וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעלי רומא על מונצ'י: "הוא האחראי הבלעדי לעונה הנוראית שלנו"

ג'יימס פאלוטה תקף את המנהל הספורטיבי שחזר לסביליה והאשים אותו בחוסר ההצלחה של קבוצתו בעונה הנוכחית. "סמכתי עליו ב-100 אחוז והוא מסרב להגיד שהוא נכשל"

עריכת וידאו: מתן חדד, אפטר: אביחי ברוך

בווידאו: מתן בכור בטור דעה על מנצ'סטר סיטי

קרב חזיתי בין בעלי רומא ג'יימס פאלוטה לבין מנהלה המקצועי לשעבר, מונצ'י. המנהל הספרדי התראיין היום (שני) לכלי התקשורת והסביר מדוע עזב את הזאבים: "לא היינו באותה דעה. הבעלים חשב משהו אחד ואני משהו אחר. הדעה שלו הייתה שונה משלי וזה לא הסתדר. אני לא רוצה ללכלך על המועדון הקודם שלי, אבל החלטנו להיפרד כי לא יכולנו להמשיך לעבוד יחדיו".

פאלוטה לא נשאר חייב והגיב בחמת זעם לעבר מונצ'י: "עכשיו יש לנו יותר פצועים מאי פעם ואנחנו כנראה נהיה מחוץ לטופ 3 באיטליה לראשונה מאז שנת 2014. נתתי לו יד חופשית ואמרתי שיביא את מי שהוא רוצה. רציתי שיהיה צוות מקצועי מן השורה הראשונה, החל מעמדת המאמן ועד למטפלים. השקענו כסף רב ונתתי לו להוביל את הפרויקט, סמכתי עליו כמו שהוא ביקש והוא מסרב להודות שהוא נכשל".

מונצ'י מנהל מקצועי של רומא. GettyImages
לא מודה בכישלון. מונצ'י/GettyImages

הבוס האמריקאי-איטלקי נמצא בעיר הנצח מאז שנת 2012 ותחת כהונתו הגיע המועדון בעונה שעברה לחצי גמר ליגת האלופות כשעבר בדרך את ברצלונה בקאמבק בלתי נשכח בגומלין באולימפיקו.

הבעלים הנסער המשיך במתקפה על מונצ'י והוסיף: "נתתי לו 100 אחוז שליטה במועדון ולא היו לו תכניות חלופיות כשלא הלך לנו. בנובמבר, כשהעונה של הקבוצה הפכה מלא טובה לגרועה, שאלתי אותו אם יש לו תוכנית חלופית והוא אמר שלא. הוא האחראי הבלעדי לעונה הנוראית הזאת. התוכנית החלופית שלו הייתה להמשיך בתוכנית המקורית שנכשלה. יש לנו הרבה פצועים בסגל והקבוצה מפורקת. עכשיו אני שומע בתקשורת שהוא אומר שדעתי הייתה מנוגדת לשלו, אז בבקשה שיגיד לי על איזו תכנית הוא חשב?".

נשיא רומא ג'יימס פאלוטה. AP
לא נשאר חייב. ג'יימס פאולטה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully