וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע בונה על ויטור, טאפוקו ימשיך לפתוח עד סוף העונה

18.3.2019 / 9:03

הבלם הפורטוגלי התרגש אחרי החזרה והשער: "כל מה שעברתי, חלף לי מול העיניים". אלחמיד לחבריו: "קיבלתי את חיי במתנה"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

עיקרי הדברים

- מיגל ויטור חזר בזמן, בהפועל באר שבע בונים עליו לעונה הבאה.

- אופטימיות בבירת הנגב בנוגע למאבק על כרטיס לאירופה.

- חנן ממן היה עצבני מאוד בסיום. בכר רוצה בדיקה לפני שיחליט אם יש להענישו.

- בקבוצה מרוצים מההופעה של טאפוקו שימשיך לפתוח בהרכב.

- אלחמיד יחגוג היום 28: "קיבלתי את חיי במתנה".

seperator

1. בהפועל באר שבע אומרים על מיגל ויטור, ש"גם אם יכסו לו את העיניים, הוא יגיע ראשון לכדור קרן. גם בהגנה וגם בהתקפה". לכן האחרונים שהופתעו אתמול (ראשון) משער הניצחון של הפורטוגלי על מכבי נתניה (0:1), היו השחקנים שמתאמנים איתו ומכירים את העליונות שלו בכל הנוגע לכדורים שמתעופפים ברחבה.

כמה גבות בקבוצה הורמו שלשום כשברק בכר החליט שהוא פותח עם ויטור בהרכב, זמן כל כך קצר אחרי שהוא חזר לפעילות מלאה. מהשיקום הארוך אחרי עוד פציעה קשה להרכב ועוד במשחק שצריך להתמודד בו עם פאטוס בצ'יראיי ובלי המהירות של חאתם עבד אלחמיד הפצוע.

"כבר שבועיים שאני מרגיש אחרת", סיפר ויטור אחרי המשחק, "שבועיים שאני מרגיש מוכן לחזור. הגול הזה היה מאוד חשוב לי. כל מה שעברתי בחודשים האחרונים רץ לי מול העיניים אחרי השער הזה. כל הטיפולים והשיקום שעברתי כדי לחזור ולשחק העונה. מה שלמדתי בשנתיים האלה שנפצעתי בהן כל כך הרבה הוא שאתה לא יכול לצפות להסברים כשזה מגיע לפציעות. לפני שבאתי לישראל לא היו לי בעיות כאלה בברכיים וכל כך הרבה פציעות".

לויטור היה קשה מאוד בחוץ והוא אמר: "הפועל באר שבע עוברת עונה קשה ולהיות כל כך הרבה זמן בחוץ בלי אפשרות לעזור לקבוצה ולחברים שלי - זה היה יותר מדי עבורי. לרוץ בצדי המגרש, להתאמן בחדר הכושר לבד, זה קשה מאוד. אבל לבסוף אני כאן בפלייאוף וזה הכי חשוב. לאוהדים של הפועל באר שבע אני חייב הרבה. הייתה להם הרבה סבלנות בשבילי".

לויטור יש חוזה גם לעונה הבאה ובבאר שבע בונים עליו ומחזיקים אצבעות שהוא לא ייפצע יותר.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שחקן הפועל באר שבע מיגל ויטור נוגח לרשת של מכבי נתניה. יוסי ציפקיס
אף אחד בבאר שבע לא הופתע כשויטור הגיע ראשון לכדור/יוסי ציפקיס

2. זה היה אולי אחד הניצחונות החשובים ביותר של הפועל באר שבע העונה. לא רק העובדה שהפסד היה פותח פער של שבע נקודות ממכבי נתניה שאותו היה קשה מאוד למחוק בהמשך המאבק על כרטיס לאירופה, זו גם התחושה שמכבי נתניה טובה יותר והדיחה את באר שבע מהגביע. לשחקנים של הפועל באר שבע היה חשוב לבוא אתמול ולקחת את שלוש הנקודות, גם אם זה לא היה במשחק גדול.

"אנחנו יוצאים לפגרה עם אופטימיות", אמר אמש ברק בכר, "לא עשינו את זה בכדורגל גדול, אבל לא ספגנו משחק שלישי ברציפות. נלחמנו ונתנו הכל וזה הבסיס לכל דבר".

מעבר לחזרה של ויטור ולשער שכבש, הפועל באר שבע קיבלה אתמול את מיכאל אוחנה שנעדר כשנה מהמגרשים. "קיבלנו את מיכאל אחרי תקופה ארוכה. יש לנו היום סגל מספיק גדול והוא יוסיף לנו בפלייאוף", אמרו בקבוצה.

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
ניצחון שהוא גם הצהרת כוונות. בכר/יוסי ציפקיס

3. מי שנפקד מהחגיגות בסיום המשחק על כר הדשא היה חנן ממן. הקשר שרשם קאמבק מכובד במשחקים האחרונים ונראה הרבה יותר טוב, הוחלף אתמול וליד הספסל בעט בבקבוק מתוך תסכול. לא ברור אם זה היה מכעס על כך שהוחלף או מכך שהוא לא נתן תפוקה אתמול. "לא ראיתי מה היה על הספסל", אמר ברק בכר. "אבל לפעמים לא צריך לחפש בכוח שחקנים שנותנים הכל בשביל הקבוצה כשהם משחקים, וחנן נתן הכל. יש לפעמים עצבים של שחקן שלא רוצה להיות מוחלף. נראה מה היה ואם צריך נתייחס לסיפור ואם לא, אז לא. אחרי שנדע בדיוק מה קרה שם, נדע איך להגיב".

שחקן מכבי נתניה פאטוס בצ'יראי עם שחקן הפועל באר שבע קווין טאפוקו. יוסי ציפקיס
הופעה משביעת רצון. טאפוקו/יוסי ציפקיס

4. לא רק ויטור ואוחנה חזרו אתמול לשחק. קווין טאפוקו שב לכר הדשא אחרי הרבה זמן על הספסל וכל עוד יישאר בריא ולא יהיה מורחק, הוא ימשיך לשחק עד סוף העונה. הפועל באר שבע עדיין לא זורקת את ג'ון אוגו, אבל הניגרי שהמריא למשחק נבחרתו לא יחזור להיות בורג משמעותי בקבוצה בשל התנהגותו והעובדה שנתפס נוהג כשבדמו כמות אלכוהול הגדולה פי שלושה ממה שמותר.

"לא נשכח לג'ון מה שהוא עשה בשביל המועדון הזה", הזכיר אמש ברק בכר. "יש לו את התרומה שלו לשלוש השנים האחרונות ואי אפשר שלא לזכור את זה. נחליט מה לעשות איתו אחרי שהוא ישוב מהמשחק של ניגריה". אף שלא היה לו משחק יוצא דופן, עדיין היו מרוצים במועדון מההופעה של טאפוקו ומשוכנעים שהם עוד ייהנו ממנו בעתיד הקרוב.

חאתם עבד אלחמיד שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
עדיין מתאושש. אלחמיד/ברני ארדוב

5. חאתם עבד אלחמיד שעבר תאונת דרכים שבגינה נאלץ להיות מנופה מסגל נבחרת ישראל, יזדקק לפחות לעוד שבועיים של החלמה בטרם תיעשה הערכה מחודשת בנוגע למצבו. הבלם עלול להיות אפילו עד חודש בחוץ בגלל הפגיעה בראשו. אלחמיד איבד את אחיו הצעיר בתאונת דרכים לפני הרבה שנים ובסביבתו סיפרו אתמול כי הוא לקח קשה מאוד את האירוע ונרגע רק אחרי שהבין שהילדים שהיו ברכב בו התנגש יצאו ללא פגע.

"כשאתה חווה כזו טראומה ומאבד אח בתאונת דרכים, ועוד כשזה קורה לך מול העיניים, כל החיים אתה סוחב את זה", אמר אתמול אלחמיד לאנשים ששוחחו עמו. הבלם יחגוג ממש היום יום הולדת 28 ולשחקנים בבאר שבע הוא אמר אתמול שהוא קיבל את חייו בחזרה. לא פחות מזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully