וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי תל אביב דרוכים: "כל העונה קברו אותנו, אז שוב אומרים שאין לנו סיכוי"

18.3.2019 / 8:36

הצהובים התקשו אך ניצחו בבית את עירוני נהריה וג'ייק כהן מודה: "אולי אנחנו לא משחקים כדורסל טוב כל הזמן, אבל אנחנו מסתדרים". בקבוצה לא איבדו את האמונה לעלות לפלייאוף, טיוס: "לז'לגיריס יש מאמן מצוין אבל נבוא רעבים"

באדיבות: One

זה לא היה פשוט, אבל מכבי תל אביב סיימה אמש (ראשון) את הסיבוב השני בליגת העל במקום הראשון בזכות ניצחון ביתי 61:78 על עירוני נהריה. הקבוצה של יאניס ספרופולוס נכנסה לרבע האחרון ביתרון 47:52 בלבד, כשהיא לא מצליחה לברוח לקבוצת התחתית מעין שרה, אבל רבע אחרון טוב מאוד נתן לה את הניצחון ואת המקום הראשון בליגה.

"הכי חשוב לנצח ולסיים את הסיבוב בצורה טובה, זה לא היה משחק קל עם לוח המשחקים הקשה שלנו", סיכם ג'ייק כהן שסיים עם 10 נקודות ו-8 ריבאונדים, "להשיג את הניצחון זה דבר אחד, אבל יש לנו כמה דברים שצריכים לעבוד עליהם, גם התקפית וגם הגנתית, זה לא היה מושלם, אבל כשמנצחים אפשר להסתכל אחורה ולהיות מרוצים". אלכס טיוס שהיה המצטיין של הצהובים בהתמודדות עם 17 נקודות ו-9 ריבאונדים הוסיף: "רציתי להגיע למשחק הזה עם האנרגיות הנכונות, ידעתי שטאריק בלאק בחוץ, אז אני אשחק יותר ואני שמח שידענו לנצח".

יובל זוסמן מכבי תל אביב. דני מרון
לא מרימים ידיים. זוסמן/דני מרון

הצהובים הגיעו למשחק אחרי ההפסד המאכזב לאפס אנדולו ביום חמישי והיה לא פשוט להם לעשות את המעבר למשחק בליגה: "יש שוני כל כך גדול בין היורוליג לליגה הישראלית. המהירות, הסגנון, החילופים, השופטים, הכל. לוקח לנו זמן להיכנס לקצב. הגבנו טוב, אולי אנחנו לא משחקים כדורסל טוב כל הזמן, אבל אנחנו מסתדרים. הדבר הכי חשוב היה להשיג את הניצחון", אמר כהן.

היום תשוב הקבוצה לאימונים לקראת השבוע המפרך שעומד לפניה - ביום רביעי משחק ביתי נגד ז'לגיריס קובנה וביום שישי משחק חוץ נגד חימקי מוסקבה. אם הצהובים יאבדו את אחד המשחקים, הם עלולים בסוף השבוע לאבד באופן סופי את הסיכוי לעלות לפלייאוף. "כל העונה קברו אותנו, אז שוב אומרים שאין לנו סיכוי", אמר אחד מאנשי מכבי אמש, "אנחנו מאמינים שאם נעשה את זה, וננצח את כל המשחקים, בסופו של דבר נמצא את עצמנו בפלייאוף".

"למזלי במכבי אנחנו רגילים לשחק משחקים גדולים ותחת לחץ, זה חלק מהעבודה שלנו, ניצחנו משחקים גדולים בעבר, זה לא יהיה קל, אבל אנחנו נהיה מוכנים. לא יהיה חסר לנו מוטיבציה למשחק הזה", אמר כהן לקראת ז'לגיריס וטיוס הוסיף על היריבה: "לז'לגיריס יש קבוצה טובה, מאומנת מאוד, שאראס הוא מאמן מצוין. אני מאמין שאנחנו נהיה בסדר, נבוא רעבים, במיוחד מול הקהל הביתי. יש לנו שני משחקי בית ביורוליג, ובאמצע חימקי במוסקבה, אנחנו נהיה בסדר, ניקח את זה משחק אחרי משחק".

המשחק נגד ז'לגיריס ייערך במהלך חג הפורים, ואוהדי הקבוצה יערכו קריאת מגילת אסתר בשער 11 לפני המשחק ביום רביעי בשעה 19:30.

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully