וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינדיאן וולס: דומיניק תים גבר על רוג'ר פדרר בגמר ועלה לדירוג שיא

אחרי מהפך דרמטי, פדרר שוב נכנע במשחקון המכריע של המערכה השלישית והפסיד 3:6, 6:3, 7:5 לאוסטרי שעלה למקום הרביעי בעולם. תים: "תענוג להתמודד מולך, אגדה"

ATP tennis

בווידאו: פדרר אחרי הזכייה בטורניר ה-100 בקריירה

דומיניק תים זכה הלילה (בין ראשון לשני) בתואר המאסטרס 1000 הראשון שלו בקריירה, אחרי שחזר מפיגור מערכה וגבר 6:3, 3:6, 5:7 על רוג'ר פדרר בגמר טורניר אינדיאן וולס. במצב של 5:5 במערכה האחרונה האוסטרי הצליח לשבור את מכות ההגשה של פדרר, והשלים את המשימה לאחר מכן ונשכב על גבו בהתרגשות. פדרר קיווה להשיג את התואר באינדיאן וולס בפעם השישית ולהשלים זכייה בטורניר 101 בקריירה, אבל הכה לרשת את נקודות המשחק, וראה את יריבו האוסטרי בן ה-25 חוגג את התואר שמזניק אותו ארבע שלבים מעלה אל דירוג השיא שלו בקריירה - המקום הרביעי בעולם.

"זה כזה תענוג להתחרות מולך", אמר תים בסיום ליריבו, "ללמוד ממך כל כך הרבה, ולשחק מול אחת האגדות הגדולות בכל הזמנים של הטניס. אני מרגיש שאין לי אפילו זכות לברך אותך, יש לך 88 תארים יותר מאשר לי, כך שאני רק מקווה עבורך שתגיע לעוד גמרים".

דומיניק תים. רויטרס
בליגה של הגדולים. תים/רויטרס
הטניסאי השווייצרי רוג'ר פדרר. רויטרס
הפסד בגמר שנה שנייה ברציפות. פדרר/רויטרס

פדרר, מנגד, לא הסתיר את אכזבתו אחרי שהפסיד בבפעם השנייה ברציפות בגמר של הטורניר היוקרתי במדבר בדרום קליפורניה. "היה לי שבוע נהדר, למרות שהיום זה פחת עבד", אמר פדרר, "דומיניק, שיחקת נהדר, היה לך טורניר מצוין, מגיע לך".

השווייצרי פתח מצוין ועלה ל-0:3 מהיר, בדרך לניצחון במערכה הראשונה, אבל האוסטרי עשה עבודה נהדרת, כהרגלו, מהקו האחורי, כדי לתסכל את השווייצרי בן ה-37, כולל סרבים עם היי-קיק שעלו גבוה וערערו את פדרר. מנגד, במצב של 5:5 במערכה השלישית, פדרר הודה ש"פשוט לא הגשתי מספיק טוב, והוא ניצל את זה. השגתי בדובאי את התואר ה-100 בקריירה, וגם כאן היה לי שבוע טוב, כך שאין לי סיבות להיות מדוכדך, אני מצפה בקוצר רוח למיאמי".

דומיניק תים. רויטרס
הישג מרשים. תים/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully