וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתעה: ביאנקה אנדרסקו בת ה-18 זכתה בטורניר אינדיאן וולס

הקנדית ניצחה ניצחה 4:6, 6:3, 4:6 את אנג'ליק קרבר (8) והפכה לצעירה ביותר שזוכה בטורניר היוקרתי מאז סרינה וויליאמס ב-1999

ביאנקה אנדרסקו טניסאית קנדית. AP
איזה הישג ענק. אנדרסקו/AP

הישג עצום לביאנקה אנדרסקו. הקנדית בת ה-18, שמדורגת בסך הכול במקום ה-60 בעולם, זכתה הערב (ראשון) בטורניר אינדיאן וולס היוקרתי מסבב הפרמייר מנדטורי של ה-WTA. הקנדית, שהוריה הם רומנים שהיגרו למדינה בצפון אמריקה, ניצחה 4:6, 6:3, 4:6 את אנג'ליק קרבר הגרמנייה (8) בגמר אחרי משחק מותח שארך שעתיים ועוד 18 דקות ולמרות שהחמיצה שלוש נקודות משחק ביתרון 3:5 במערכה השלישית. אנדרסקו לקחה איתה 1,000 נקודות דירוג והמחאה בסך 1,354,010 דולר בעוד קרבר תסתפק ב-650 נקודות ו-686 אלף דולר.

ביאנקה אנדרסקו היא הטניסאית הראשונה בהיסטוריה שהגיעה לגמר טורניר אינדיאן וולס אחרי שנכנסה להגרלה הראשית בזכות כרטיס חופשי. זה גם היה בסך הכול הגמר השני בקריירה שלה אחרי שהפסידה מוקדם יותר השנה לטניסאית גרמנייה אחרת, יוליה גרגס, 2:6, 7:5, 6:1. אנדרסקו היא גם האלופה הצעירה ביותר בטורניר מאז סרינה וויליאמס זכתה בו כשהייתה בת 17 ב-1999. הקנדית הצעירה תעלה לדירוג השיא בקריירה שלה כשתיכנס ל-25 המדורגות הבכירות בעולם.

אנדרסקו הציגה משחק מלא תעוזה ופורהנד בעוצמה אדירה עם שליטה מוחלטת בנקודות כשהיא מזיזה את קרבר המנוסה מצד לצד ומכניעה אותה בעזרת העוצמה הזו. למרות ששמטה שלוש נקודות משחק והתחילה לסבול מהתכווצויות שרירים, אנדרסקו לא ויתרה והמשיכה ללכת על כל הקופה גם כשקרבר הגישה ב-4:5 ובסופו של דבר השיגה את התגמול עם שבירה וניצחון ענק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully