וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס ספרופולוס: "אנחנו צריכים לזרוק עם יותר ביטחון"

17.3.2019 / 21:33

מכבי תל אביב שרדה את המשחק מול נהריה, מאמנה הסביר מה טעון שיפור וגיבה את ווילבקין. אלפסי: "כולם צריכים לשנס מותניים כדי שנישאר בליגה"

באדיבות: One

מכבי תל אביב צלחה הערב (ראשון) את המבחן האחרון שלה לקראת שני המשחקים החשובים ביורוליג, כשהביסה ביד אליהו 61:78 את עירוני נהריה וסיימה את הסיבוב השני בליגת העל במקום הראשון.

"היה לנו ניצחון מקצועי היום, שיחקנו רק כדי לנצח את המשחק", סיכם יאניס ספרופולוס. "שלטנו לכל האורך, אולי חוץ מחלק קטן במחצית השנייה. הנענו את הכדור, שיחקנו הגנה טובה, אבל בהתקפה החטאנו הרבה זריקות פנויות, זה הדבר שאנחנו צריכים לשפר, וגם את איבודי הכדור. אנחנו צריכים לזרוק עם יותר ביטחון, כי אנחנו קבוצת קליעה טובה, ולשמור יותר טוב על הכדור. נהיה מוכנים לשחק את שני המשחקים הקרובים". על היכולת החלשה של סקוטי ווילבקין, שסיפק 0 נקודות וארבע עבירות בשמונה דקות, אמר המאמן הצהוב: "אני לא מודאג מסקוטי, יכול להיות לו משחק אחד שהוא לא ישחק בו טוב, הוא יהיה מוכן למשחקי היורוליג".

מנגד, סיכם המאמן המפסיד אריק אלפסי: "אני רוצה לקחת את הדברים הטובים ולהסתכל על חצי הכוס המלאה, זה לא פשוט להפסיד משחק אחרי משחק ולהגיע לכאן. היו הרבה דקות טובות שהיינו במשחק, בהפרש שיכול היה להלחיץ את מכבי. דיברנו על זה בפסקי הזמן ולפני המשחק, שאנחנו צריכים לדעת לקבל החלטות יותר טובות בדקות הפחות טובות שלנו. טעינו בהתקפה, לקחנו זריקות יותר מדי פרועות שלא עזרו לנו לרדת להגנה בצורה מסודרת ומכבי הענישה אותנו. היו 35 דקות טובות שהיינו בעניינים. המשחקים לא הופכים להיות יותר קלים, חייבים להרים את הרמה שלנו. אני מאמין בשחקנים ובסגל, נתחזק ואנחנו כולנו נצטרך לשנס מותניים בשביל להשאיר את המועדון בליגה. אנתוני בארבר עדיין לא סגור, יש לו עוד חוזה בג'י ליג, ואי אפשר לדבר על הדברים האלה. הוא שחקן שמכיר את המועדון ויכול לעזור לנו".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

מאמן מכבי תל אביב, יאניס ספרופולוס. דני מרון
מאמן שהשחקנים שלו יהיו מוכנים לשבוע העמוס. ספרופולוס/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully