וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: מונס דאבור כבש בניצחון זלצבורג, הדרבי היווני פוצץ

החלוץ שמר על מעמדו כמלך השערים והרשית את ה-12 שלו העונה ב-0:2 על אינסברוק. אלטמן נכנס כמחליף ונאתכו נותר על הספסל כשאוהדי פנאתינייקוס גרמו להפסקת הדרבי

עריכה: מתן חדד

בווידאו: מונס דאבור בסביליה

רגע לפני פגרת הנבחרות, מונס דאבור דאג להגיע בכושר טוב למשחקי נבחרת ישראל. החלוץ של זלצבורג כבש היום (ראשון) ב-0:2 בחוץ על אינסברוק במסגרת המחזור ה-22 בליגה האוסטרית. דאבור הרשית בדקה ה-21 את שערו ה-12 העונה, והוא יצא לפגרה כשהוא כרגע עדיין מלך השערים של הליגה האוסטרית. דומיניק סזובוצלאי הכפיל בתוספת הזמן כדי לקבוע את תוצאת המשחק. זלצבורג ראשונה עם 55 נקודות בליגה, מרחק 11 נקודות מלינץ השנייה לה יש 46 נקודות. עוד באוסטריה: אלון תורג'מן נכנס כמחליף בדקה ה-86 בהפסד של אוסטריה וינה 1:0 לשטורם גראץ.

* עומרי אלטמן וביברס נאתכו נפגשו הערב בדרבי הגדול של יוון, בין פנאתינייקוס לאולימפיאקוס, אבל הוא לא הגיע לסיומו. הדרבי התקיים בצל הסערה הגדולה בכדורסל, בו הדרבי בין הקבוצות בוטל היום אחרי שאולימפיאקוס לא הופיעה אליו. האירועים בכדורסל גרמו לדרבי הזה להתחיל בצורה אלימה. כבר בדקות הפתיחה, אוהדי פאו חדרו למגרש ורצו לכיוון הספסל של אולימפיאקוס. רק אחרי כמה דקות, העניינים נרגעו והמשחק חודש. אלטמן נכנס בדקה ה-62, כשקבוצתו בפיגור 1:0, אבל כמה דקות לאחר מכן שוב אוהדי פנאתינייקוס פרצו למגרש וגרמו לפיצוץ המשחק. נאתכו נותר על הספסל.

* ליאור רפאלוב שיחק שתי דקות כמחליף בהפסדה של אנטוורפן 2:0 לקורטרייק. קבוצתו ירדה למקום השישי בליגה הבלגית בסיום העונה הסדירה, אבל תהיה בפלייאוף העליון.

* עומרי בן הרוש השלים 90 דקות לפני משחקי הנבחרת וחגג עם לוקרן, נועלת טבלת הליגה הבלגית, ניצחון די נדיר - 1:3 ביתי על סרקל ברוז'.

מונס דאבור שחקן רד בול זלצבורג. GettyImages
מגיע לנבחרת בכושר טוב. מונס דאבור/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully