וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוער נבחרת הקטרגל של ניו זילנד נרצח בפיגוע בקרייסטצ'רץ'

עטאא עליאן, ששיחק 19 פעמים במדי נבחרתו, נרצח בעת ששהה באחד המסגדים בשישי האחרון. "אבידה גדולה לכולנו", אמרו בנבחרת

צילום: רויטרס, עריכה: שניר דבוש

בווידאו: הטבח בניו זילנד

פיגוע הטרור הנוראי שהתרחש ביום שישי האחרון בניו זילנד גבה גם קורבן מעולם הספורט המקומי. עטאא עליאן, שוער נבחרת הקטרגל של ניו זילנד, היה אחד מההרוגים. עליאן שהה באחד משני המסגדים בעיר קרייסטצ'רץ', אליהם הגיע הרוצח האוסטרלי ברנטון טרנט שרצח 50 מתפללים.

עליאן, שוער ממוצא כוויתי, היה בן 33 במותו. הוא שיחק במדי נבחרתו 19 פעמים. "חור גדול נפער בליבנו כשנודע לנו על מותו של עטאא", אמר ג'וש מרגטס, ממנהלי נבחרת הקטרגל של ניו זילנד. מרגטס המשיך בדבריו על השוער שנרצח כשהוסיף: "הוא היה בחור נהדר. כל אחד בענף הכיר אותו וזו ללא ספק אבידה קשה עבורנו. אין מילים שיוכלו לתאר את האובדן והוא יחסר לכולנו".

קבוצת הכדורגל וולינגטון פיניקס, המשחקת בליגה האוסטרלית, החליטה לתרום את הכנסותיה מהמשחק נגד ווסטרן סידני למשפתחו של עליאן ולשאר קורבנות הפיגוע. גם משחק הקריקט של נבחרת ניו זילנד נגד בנגלדש, שהיה אמור להתרחש בקרייסטצ'רץ', העיר בה התרחש הפיגוע, נדחה למועד לא ידוע. "הלב שלי נמצא כרגע עם קהילת הקטרגל. הם נבחרת מאוד מאוחדת והחדשות על מותו של עליאן הן הרסניות עבורם. אנחנו משתתפים בצערם ומחזקים אותם", אמר מנהל נבחרת הקריקט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully